Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Öh..var det mot mig eller missuppfattar jag?Kan inte vi som fölvakar samla ihop oss i denna tråd? Som ihärdig fölvakare så blir nätterna ibland långsamma och tänker att det kan vara trevligt med en liten samling likasinnade där vi kan uppdatera varandra om dagsstatusen med mera. Den andra tråden dräktiga ston är ju toppen men och andra sidan väldigt bred och tänker att denna tråd kan vara till för just oss som fölvakar. Vad tycker ni?
Öh..var det mot mig eller missuppfattar jag?
Aha! För mig kändes det så tråkigt att berätta hur tom juvret var hela tiden så jag ville slänga in lite annat som ändock hade med föl och sto att göra (partiellt), är kul att hålla tråden vid liv..@Ardennern gjorde en egen tråd som het "Fölvakstråden" eller nåt sånt, men de ser ut för att ha blivit sammanslagna.
Vilken stor och fin box! Är det två sammanslagna, eller ännu större?
Földans, ok det låter som en passande uppgift för mig jag gör den före min regndans, lovarSkulle någon vilja hjälpa till med en liten földans, så mitt sto fattar att hon måste föla i natt? Dygn 347 nu och jag är såååå trött, försov mig till jobbet i dag och har inplanerat en massa saker i helgen, så jag skulle verkligen behöva vila lite ordentligt.
Alternativt kan fölis få komma lite tidigt imorgon kväll/natt, så den hinner komma på benen, dia och bajsa innan mitt jobbmöte fredag klockan 09.00.....
Får inte röra juvret överhuvudtaget nu, och hon har ett jättestort ödem på magen som inte ser så skönt ut. Mjuk vid svansroten, men skulle kunna släppa bäckenbanden ännu mer om man ska vara petig. Blir inte förvånad om det dröjer en vecka till, men hoppast verkligen inte det!
Földans, ok det låter som en passande uppgift för mig jag gör den före min regndans, lovar
A's juver har blivit mindre de senaste dagarna?! Men i går gick det åtminstonde att klämma ur lite vätska.
Jag som kände mig lite oansvarig som inte började vaka ordentligt förens dygn 335, haha... lär bli iaf 350 innan det händer något här. Come on bebis, jag vill ju ha ett aprilföl!