Tack, min lilla tjockis! Jag är bra glad i henne trots alla hennes små påhitt och egenheter, det är den mest personliga häst jag haft tror jag, på gott och ont.Fiiin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, min lilla tjockis! Jag är bra glad i henne trots alla hennes små påhitt och egenheter, det är den mest personliga häst jag haft tror jag, på gott och ont.Fiiin
Visa bifogad fil 15267
Det är iaf ingen tvekan om att hon är dräktig med 1,5 månad kvar..
Tack! Ja, hon är bra go den gamla tanten. Jag tänker att jag får se hur enkel hon är i år, i den bästa av världar så tar hon sig direkt och då kanske jag vågar chansa med en gångartshingst tidigt på säsongen nästa gång.Så fin Henne hade jag avlat gångartsföl på.
En väns sto är beräknad att föla 6/6 , stoets 4 föl , vårat första.
Juver satt o har fyllt ut det ännu mer de senaste dagarna, ej släppt bäckenbanden nämnvärt, men igår provade vi mjölken i en refraktometer för första gången o fick värde 24 på den. Den är fortfarande vattnig men väldig klibbig.
Vad tror ni , är det dags snart om man ska tro reffen?
Nu är värdet på reffen på 30. I lördags fram tills i förrgår har det legat på 24-25 , i förrgår 27 och idag på 30. Fortfarande lätt grumligt mot det vattningsre hållet , dock väldigt klibbig.
Vad tror ni ? Hon visar inga som helst tecken på care sig förvärkar eller dylikt, inga släppta bäckenband.
Önskar er båda lycka till!
Kanske kan någon dansa földans för mig? 17 dagar över tiden och juvret ser halvfullt ut, om ens det...