Det händer inte så mycket här. Min gick hem till gården men inte till "fölhagen", dit är det ett tag kvar. Hon har ödem men inget riktigt juver så det dröjer nog ett tag till, det är ju inte bf förrän 2 juli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som här låter det som!Det händer inte så mycket här. Min gick hem till gården men inte till "fölhagen", dit är det ett tag kvar. Hon har ödem men inget riktigt juver så det dröjer nog ett tag till, det är ju inte bf förrän 2 juli.
Gah, en månad....!Här är ena damen på dygn 331. Hon spenderade två dagar ståendes i ligghallen för några dagar sedan, jag var övertygad om att hon var på gång! Hon såg så trött och less ut. Hon åt knappt och gick bara ut för att dricka och bajsa. Nu står hon ute på betet och äter som vanligt igen Ingen mjölk och ofärdigt juver, men sist kom mjölken bara timmar innan fölis föddes så det är inget säkert kort på henne. Då gick hon över tiden nästan en månad, kan väl hoppas att det inte blir samma igen...
Gah, en månad....!
Min är bara på 332, så fullt normal i schemat som ser ut att vara på g vilken dag som helst.
Tristess. Sto med gigantiska juver. Bara genomskinlig vätska. Helt oberörd fortfarande. Jag vet liksom inte när jag ska börja vaka på heltid. Hon verkar inte alls vara på g än. Står inne på nätterna och jag kollar i kameran några gånger på natt men hon står bara och hänger eller äter. Verkar inte alls ha några förvärkar eller något alls som tyder på fölning. Dygn 328 idag.