Dräktiga ston 2012/2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dräktiga ston 2012/2013

Grattis!! :) Och ett sto föl... så underbart! :)

Nu väntar jag också spännt.... inte långt kvar nu!

Idag pratade jaq med ägaren till C och allt verkade bra, fäller mycket men njuter även hon av vårsolen och den lille sprattlar runt. Magen är helt stenhård, så nog är det ett föl allt.

Här är en bild från dygn 232 :love:
v__710b_513f67579606ee297e11f3f3.jpg

Hade inte räknat med föl den natten, men hade ställt kl på 02 och när jag tittade i kameran så låg stoet ner och tittade mot rumpan. Rumpan var tyvärr utanför bild. Men gick ut och där låg en fölis! Precis färdig kläckt :)! Så missade fölningen med Max 10 minuter. ;)! Men allt har gått bara bra och sto och föl mår bara bra! :)

Grattis vad härligt! Har inte känt nåt jättefölsug faktiskt men när jag såg din lilla ligga där så kände jag, åååå vad kul det ska bli med en egen!:laugh:

*KL*

Grattis till fölungen!

Dryga 300 dygn i helgen.
Det börjar närma sig.
DSC_0011-1.jpg

Just nu håller jag på att slåss för att få igång fölvakten - eller snarare att hitta en telefon så att jag kan aktivera sim-kortet som ska vara i den. Telefoner som tar "stora" Sim kort och inte de små som tex är i iphone och som inte är operatörsbundand (eller har "rätt" operatör) är tydligen sällsynta i min närhet.

DSC_0001-2.jpg

Dessutom går det inte att få tag på GSM korten längre så det gäller att vara ute i god tid om man måste skicka gjorden för *uppgradering* till 3 G kort så kolla era gjordar !

Mia

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Jag hittar ingen sån här lista, men känner att jag vill ha en för att slippa leta runt i gamla trådar. Kopiera listan och lägg till...
Svar
15
· Visningar
1 282
Senast: Nougat
·
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 657
Senast: Freazer
·
Avel En tråd där man kan följa och diskutera varandras dräktiga ston.
75 76 77
Svar
1 522
· Visningar
108 313
Senast: Livsgnista
·
Avel Tråden för alla dräktiga ston denna säsong. Någon som börjat vaka ännu? Mitt sto är inte beräknad förrän till midsommar så vi har ett...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
20 580
Senast: ino_124
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix