Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men jippie vad bra allt går den här helgen... Jag har varit upp sen tre med en väldigt febrig liten son... Hej influensan är jag rädd... Jag tror vi kan stryka skyttetävlingen för honom idag och han insåg själv i feberfrossan att han inte kunde åka på hockeyn med pappa på efm... Nu ska jag bara hoppas på att det finns föräldrar som kan ställe upp på innebandyn och fixa kiosken om jag dumpar av lite fikabröd...

Men jippie vad bra allt går den här helgen... Jag har varit upp sen tre med en väldigt febrig liten son... Hej influensan är jag rädd... Jag tror vi kan stryka skyttetävlingen för honom idag och han insåg själv i feberfrossan att han inte kunde åka på hockeyn med pappa på efm... Nu ska jag bara hoppas på att det finns föräldrar som kan ställe upp på innebandyn och fixa kiosken om jag dumpar av lite fikabröd...
Klickar på Ogilla-knappen :mad: dumma influensa!

Ugh, försöker få sålt min bil innan jag måste byta kamrem... Har hittat en ny men måste få loss pengar till handpenningen. Drygt :(

Om jag googlar på drakrock (drak-rock INTE dra krock :meh:) så kommer den här bilden fram
250px-Skritek_Jednorozec.jpg

Alltså - jag googlar efter en drake och får en enhörning... :nailbiting:
Undrar om våra trådar börjar förvirra hela världen nu :confused::crazy:
Åh, en sån vill jag ha :love::heart:heart

En gång i månaden-humör? :p :D Jag har varit eländig i veckan: tjafsade med särbon, sur och gråtmild samtidigt... jag har märkt att det blir värre med åren och jag är fortfarande regelbunden så det är inte undergångsåldern heller (för tidigt om man ska följa kvinnorna i släkten, de har alla varit nära 50 när det startat).

Piggar upp dig med utsikten från köket (undrar om det finns drakar i bergen?):

Najs, klart att finns drakar där! Djupt ner.

Hear, hear! Fast det är rätt spännande när de går i kors. Man ser saker man aldrig sett då... Dubbelt upp :sneaky:

Nya emojis? Varför kände Gunnar att en bajs-emoji var nöd(vänd)ig, dock?:turd::turd::confused: Är det en pik att Buke-folket snackar mycket skit, månntro? :cautious:

Det finns de som säger att det är chokladglass...
För, vi snackar väl ingen skitO_o - trevligare då att snacka glass:cool::turd:

Ni är väldens bästa tumhållare! :bump::bump:

Felfritt i 130 debuten för mig och den bästa Torsten som finns.
Igår körde vi ut i en kombination men vad gör det när fredagen var så bra. Jag flög omkring uppe vid molnen bland drakar och skator.
@Snurrfian Blä för influensan. Krya på dig!
Bra jobbat av dig och Torsten! :D
Jag börjar känna mig piggare, en känning av UVI igår kväll så jag pimplade i mig en liter tranbärs juice :wtf: och det kändes som om det hjälpte. Det sjuka BARNET verkar ha sovit hela natten så han borde vara piggare idag! Ni vet min äldsta som jag velade fram och tillbaka om vilken skola vi skulle välja? Nu har vi gjort en hel omvändning här hemma och idag ska hon vara en hel dag på en privatskola i "stora stan" för att se om det skulle kunna passa henne nästa år.

Varför händer inget i tråden idag. :mad:
När jag är hemma o h sjuk...
Roa mig.... Rooooooaaaa mig! :meh:
Snart kommer jag börja läsa vänta barn trådar. :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 702
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
784
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
479
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
9 609
Senast: WS6
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare