Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om jag googlar på drakrock (drak-rock INTE dra krock :meh:) så kommer den här bilden fram
250px-Skritek_Jednorozec.jpg

Alltså - jag googlar efter en drake och får en enhörning... :nailbiting:
Undrar om våra trådar börjar förvirra hela världen nu :confused::crazy:

:arghh: Först har jag oroat mig för att jag inte skulle bli frisk till helgen, nu känner jag mig äntligen bättre men då ställer krogshowen in istället... Här har vi roddat med barnvakt, hundvakt, hämtning vid tåg osv osv och så blir det ingenting?? Eventuellt gick det inte att boka av hotellet så då åker vi väl dit och bor på hotell men det känns lite snopet minst sagt...

Jaha då fick vi en fredag och lördag över liksom... Krogshowen med Orup blev inställd och hotellrummen gick att boka av.. Jag har bokat av hundvakten och ska kolla med barnvakterna om de vill slippa eller om deras barn protesterar då... ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 694
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
784
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
12 13 14
Svar
261
· Visningar
9 389
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar