Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har vaknat flera gånger i natt, på lika dåligt humör varje gång... Till sist gick jag upp och är fortfarande på dåligt humör och grinig... Utan någon som helst anledning!!! :arghh:

En gång i månaden-humör? :p :D Jag har varit eländig i veckan: tjafsade med särbon, sur och gråtmild samtidigt... jag har märkt att det blir värre med åren och jag är fortfarande regelbunden så det är inte undergångsåldern heller (för tidigt om man ska följa kvinnorna i släkten, de har alla varit nära 50 när det startat).

Piggar upp dig med utsikten från köket (undrar om det finns drakar i bergen?):

En gång i månaden-humör? :p :D Jag har varit eländig i veckan: tjafsade med särbon, sur och gråtmild samtidigt... jag har märkt att det blir värre med åren och jag är fortfarande regelbunden så det är inte undergångsåldern heller (för tidigt om man ska följa kvinnorna i släkten, de har alla varit nära 50 när det startat).

Piggar upp dig med utsikten från köket (undrar om det finns drakar i bergen?):

:p Skulle kunna vara det, jag åkte och sköt klubbmästerskap på duvstig så nu känns mitt humör mycket bättre! Tänkt vad lite skjutning kan göra! Tvåa i damklassen! :D Att vi sen bara var två damer behöver vi ju inte prata så högt om... :angel: Men riktigt roligt och som sagt, humöret steg rätt rejält! :D Regelbunden är jag verkligen inte... Pstaven ställer till det rejält för kroppen men å andra sidan så kan det gå 3 månader emellan så jag är rätt nöjd ändå... ;)
Självklart finns det drakar där! Något annat kan jag inte tänka mig! Jag vill också ha en sån där utsikt.... :meh:

:p Skulle kunna vara det, jag åkte och sköt klubbmästerskap på duvstig så nu känns mitt humör mycket bättre! Tänkt vad lite skjutning kan göra! Tvåa i damklassen! :D Att vi sen bara var två damer behöver vi ju inte prata så högt om... :angel: Men riktigt roligt och som sagt, humöret steg rätt rejält! :D Regelbunden är jag verkligen inte... Pstaven ställer till det rejält för kroppen men å andra sidan så kan det gå 3 månader emellan så jag är rätt nöjd ändå... ;)
Självklart finns det drakar där! Något annat kan jag inte tänka mig! Jag vill också ha en sån där utsikt.... :meh:

Enkelt: Bli geolog, jobba med prospektering, se till att bli anlitad av Xxxx och bli hatad av några % av lokalbefolkningen som inte gillar uran. Utsikten kompenserar rätt bra för det :D

Ett skjut hjälper mot det mesta :p :rofl:

Enkelt: Bli geolog, jobba med prospektering, se till att bli anlitad av Xxxx och bli hatad av några % av lokalbefolkningen som inte gillar uran. Utsikten kompenserar för det mesta :D

Ett skjut hjälper mot det mesta :p :rofl:
Hm det verkar lite jobbigt... Jag tänkte satsa på att vinna miljoner på triss och sedan köpa mig en stuga överallt där det verkar trevligt? Fast jag tror att man måste köpa trisslotter för att vinna? :confused:

Hear, hear! Fast det är rätt spännande när de går i kors. Man ser saker man aldrig sett då... Dubbelt upp :sneaky:

Nya emojis? Varför kände Gunnar att en bajs-emoji var nöd(vänd)ig, dock?:turd::turd::confused: Är det en pik att Buke-folket snackar mycket skit, månntro? :cautious:
Haha, det är dagens sanning.

Det kanske är en hint mot dig specifikt? :o:o (Fast det kan jag aldrig tro :love:)

Hear, hear! Fast det är rätt spännande när de går i kors. Man ser saker man aldrig sett då... Dubbelt upp :sneaky:

Nya emojis? Varför kände Gunnar att en bajs-emoji var nöd(vänd)ig, dock?:turd::turd::confused: Är det en pik att Buke-folket snackar mycket skit, månntro? :cautious:

Haha, det är dagens sanning.

Det kanske är en hint mot dig specifikt? :o:o (Fast det kan jag aldrig tro :love:)

Ibland kan det ju bli lite skitnödigt (och skitviktigt)... :cool:

:rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 701
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
784
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
479
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
9 590
Senast: WS6
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar