Ditt nick?

Åh, det är så alltså? Jag har alltid undrat :D

Ett tag fanns här en Gaurdian Angel, då dog mina ögon varje gång hon skrev något. :D Var det också du?

Haha, japp! Så är det! Jag har skämts så mycket över det genom åren! Men har inte kommit på något vettigt (läs coolt) namn att byta till. Och nu vet ju dom flesta vem jag är.. så det får hänga kvar :D
Jag tror inte att det var jag, men mitt minne kan bedra mig, vem vet :D

test
959.jpg

Åh! :love::love::love:

Nu ser den ännu mer ut som en pung O_o

Meh!
Ser du en pung i den färgen, så är den inte frisk!

Min första egna häst hette Madicken och jag kallade henne min lilla Madick. I samband med att jag fick henne skaffade vi internet = Madick blev mitt nick (vi pratar alltså 1995). Sen har jag liksom varit Madick och även i mitt yrke är jag Madick (eller Mask-Madick) :-) Bilden är jag tagen av min son typ 2007. Har inte kommit mig för att byta.

Jag hade en fjording på foder ett tag som kallades Theodor, därav mitt nick. Tycker det är lite tråkigt men det får vara kvar ändå :)

Avataren föreställer Pumpkaboo, en Pokemon. Jag brukar kalla min häst för Pumpkaboo eftersom hon heter Pumpa, och Pumpkaboo är en blandning av Pumpkin och Kabo (=pumpa på japanska)

Ginne är ett smeknamn på en hund jag haft. Avataren är en ponny jag ritat en gång för hundra år sen... och de har inget samband whatsoever.

Mitt nick har jag endast på Buke, övriga forum/inloggningar etc har jag ett helt annat!
Men mär jag reggade mig här så ville jag ha ngt hästrelaterat och då blev det smeknamnet på min favorithäst på ridskolan på den tiden! (Läääänge sen)

Avataren byts ut ibland men denna på dottern har hängt med ett tag nu!

Bara för det tyckte jag det var dags att byta avatar, nu är det på min fd häst Sessan, tyckte den passade bra i ett hästforum :love:

I love it, jag fick en film! :up::rofl:

Det lät som Hjy, typ?
Ja, tyckte det var svårt att förklara i text, så leta i säkert 20 min innan jag hittade lämplig ljudfil för uttalet av namnet, haha. :rofl:

Ja, det låter lite så, fast det inte stavas så. :p
Det är ett Japanskt namn, ifall inte det inte framgick. Har fått hänga med mig.

Prallan, helt random namn. Hade annat nick med mitt namn, men ville bli mer privat.
Avataren är jag och nuvarande ponny :heart

Simple Plan har en låt som heter astronaut och det är min favorit på ena skivan :) Avataren har väl inget ihop med låten att göra. Togs på f.d. medryttarhästen dagen innan han blev avlivad och det är en liten del av mig som syns ståendes bredvid.

Ja, varför har du det nick du har här på buke? Vad betyder det?
Vad föreställer din avatar och samspelar den med ditt nick?

Dagens nödvändigaste fråga :angel:

Mitt nick är en förkortning av mitt förnamn och mitt förra efternamn. Har bytt efternamn nu så jag funderar på att byta nick...får se hur jag gör framöver ;)

Bilden är tagen av min yngsta son och föreställer mig och min nuvarande häst Tabasco :love:

Mvh anaby :)

Dålig fantasi kläckte idén om att slå ihop mitt och hästens namn, då blir det Scata.
Efter ett tag så insåg jag att det var mer bakomliggande orsaker till att det blev som det blev... jag ser ut som en Scata... :nailbiting: jag *hrmm* samlar på saker... :angel: jag har pippi på ganska många saker... :cautious:

Avataren är en selfie såklart (denna är speciellt tagen för hatt-tråden).

Mitt nick är taget från en vampyrfilm. Inte minns jag vilken, har haft namnet i evigheter. Min bild har inget att göra med namnet, bilden är på min förra häst. Jag har inte hjärta att byta ut den.

/Lavinia
Ja, varför har du det nick du har här på buke? Vad betyder det?
Vad föreställer din avatar och samspelar den med ditt nick?

Dagens nödvändigaste fråga :angel:

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
706
Senast: Shaggy
·
Relationer Säkerligen många på Buke som släktforskar.... Eftersom jag numera har lite mer tid i tillvaron har jag börjat kolla bakåt i egen släkt...
Svar
18
· Visningar
678
Senast: Karfitsa
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2