Nä, jag har 12, men jag ville vara anonym.Du menar att du inte har åtta armar på riktigt??????![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, jag har 12, men jag ville vara anonym.Du menar att du inte har åtta armar på riktigt??????![]()
Men va, var det inte hon? Jag som tyckte att hon såg så übercool ut.Chocken då det visade sig att @Kethets förra avatar inte var en bild på henne. Det var tydligen nån japansk pojke eller nåt.![]()
Förresten, din nya i det här sammanhanget ...Chocken då det visade sig att @Kethets förra avatar inte var en bild på henne. Det var tydligen nån japansk pojke eller nåt.![]()
Ja men exakt! Hon har tydligen rött hår. Liksom wtf! @KethetsMen va, var det inte hon? Jag som tyckte att hon såg så übercool ut.
Och så undrar vi varför jag inte blir gravid...Förresten, din nya i det här sammanhanget ...![]()
Ja, gå med livmodern utanpå kroppen sådär ...Och så undrar vi varför jag inte blir gravid...
Det är FAKTISKT en röntgenbild. Jag ser FAKTISKT ut så inuti.Ja, gå med livmodern utanpå kroppen sådär ...
Du har en väldigt bullig mus.Det är FAKTISKT en röntgenbild. Jag ser FAKTISKT ut så inuti.
blev helt förvirrad när du visade dig ha rosa hår. Mitt undermedvetna tror ALLTID att folk ser ut ungefär som på sina avatarer, nästan oavsett vad de har där![]()
Ja, det kanske är därför! Jag blir generad av att sitta och kommunicera med en dunkande pung.
Är det DÄRFÖR du har så svårt för mitt mörkrosa hjärta!![]()
Men bullfitta går braJa, det kanske är därför! Jag blir generad av att sitta och kommunicera med en dunkande pung.![]()
Det kom ju från rätt käftJa! Folk är sina avatarer. Borde vara förbjudet att ha något som inte stämmer överens med verkligheten ens en smula.
Jag ser inte ut som ett gren med några blad på precis heller kan jag avslöja.Jag blev helt förvirrad när du visade dig ha rosa hår. Mitt undermedvetna tror ALLTID att folk ser ut ungefär som på sina avatarer, nästan oavsett vad de har där![]()
Det kom ju från rätt käft![]()
Hej klädnypa! Det var ju bara för kul. Jag tänker alltid på dig som en väldigt slingrig och hal typ med migrän. Känns som det är vad jag vet på nåt sätt, fast jag fattar att så inte är fallet givetvis.Mitt nick kommer från grekiskans μανταλάκι som uttalas mandalaki. Betyder klädnypa. Kom till på 90-talet när jag skulle skapa en hotmail-adress och alla vackra, poetiska ord som asteri (stjärna), ouranos (himmel), kima (våg) osv var upptagna. Likadant var det med matrelaterade ord som psaraki (liten fisk) och retsina. Så då fick det bli klädnypa.
Nicket har ingen annan anknytning till alla mina bläckfiskavatarer än att bläckfisk är en del av mitt Grekland. Jag är besatt av Grekland. Och dessutom helt fascinerad av detta lilla djur.
Och du är ju bara knäpp! På ett härligt vis.Men jag ser ut såhärkåtblick och snopptofs. Hela kittet BABY!
Blick? Det är inte hans ögon på bilden, det är hans bröstvårtor.Men jag ser ut såhärkåtblick och snopptofs. Hela kittet BABY!
Jodå, that's me!Hej klädnypa! Det var ju bara för kul. Jag tänker alltid på dig som en väldigt slingrig och hal typ med migrän. Känns som det är vad jag vet på nåt sätt, fast jag fattar att så inte är fallet givetvis.