PreeeecisÅhhh, när grisar kan flyga och jag har fått tillbaka någon form av mental kapacitet alltså![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
PreeeecisÅhhh, när grisar kan flyga och jag har fått tillbaka någon form av mental kapacitet alltså![]()
Jag blev helt förvirrad när du visade dig ha rosa hår. Mitt undermedvetna tror ALLTID att folk ser ut ungefär som på sina avatarer, nästan oavsett vad de har därMitt nick kommer från en anime som heter Hellsing, det är ett mellannamn till en av karaktärerna. Jag nickar det lite här och där eller mixat med ett annat nick.
Min avatar är Alucard, även han från Hellsing.
Hahah! förlåtJag blev helt förvirrad när du visade dig ha rosa hår. Mitt undermedvetna tror ALLTID att folk ser ut ungefär som på sina avatarer, nästan oavsett vad de har där![]()
Samma här! Hur ologiska bilder det än må vara. Typ.Jag blev helt förvirrad när du visade dig ha rosa hår. Mitt undermedvetna tror ALLTID att folk ser ut ungefär som på sina avatarer, nästan oavsett vad de har där![]()
Jag blev helt förvirrad när du visade dig ha rosa hår. Mitt undermedvetna tror ALLTID att folk ser ut ungefär som på sina avatarer, nästan oavsett vad de har där![]()
Chocken då det visade sig att @Kethets förra avatar inte var en bild på henne. Det var tydligen nån japansk pojke eller nåt.Jag blev helt förvirrad när du visade dig ha rosa hår. Mitt undermedvetna tror ALLTID att folk ser ut ungefär som på sina avatarer, nästan oavsett vad de har där![]()
Ja visst är det konstigt! Det kan liksom vara en tecknad tulpan, jag lyckas ändå få till något i tulpanen som blir ett drag hos personen.Samma här! Hur ologiska bilder det än må vara. Typ.