Det är en japansk man, på typ 50 numeraMen va, var det inte hon? Jag som tyckte att hon såg så übercool ut.
Den nuvarande bilden stämmer bättre överens med mitt utseende.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en japansk man, på typ 50 numeraMen va, var det inte hon? Jag som tyckte att hon såg så übercool ut.
Ähhhh, gå och bajsaBlick? Det är inte hans ögon på bilden, det är hans bröstvårtor.
Oh myDet är en japansk man, på typ 50 numera
Den nuvarande bilden stämmer bättre överens med mitt utseende.
Du menar de här?Den bästa avatar på temat "likna användaren" jag vet är @RedHyuuga s gamla. En sån där animefigur eller vad det heter. Man hade sett den ett tag, sedan dök hennes verkliga person upp i en bildtråd och det stämde så otroligt bra.
Jösses vilka vackra ögon kvinna
... tack.Jösses vilka vackra ögon kvinna
Alltså vänta nu... har du ritat själv också? Det förklarar ju likheten! Snyggt!Du menar de här?
Saknar fortfarande den hårfärgen..
Psst, ja det var en manga/animefigur av mig själv.
Japp, det har jag. Måste utnyttja sina kunskaper, jag gillar att göra personliga avatarer.Alltså vänta nu... har du ritat själv också? Det förklarar ju likheten! Snyggt!
Jag är inte heller speciellt lik min bild. Fast klumpen som ligger i mitt knä och spinner däremot...
Jag: Spinner? Vaddå spinner? Har hon lärt sin grå jako att ligga i knät och spinna?!
En myckenhet kisande senare inser jag att jag tydligen sett lite fel...
Blick? Det är inte hans ögon på bilden, det är hans bröstvårtor.
Jag: Spinner? Vaddå spinner? Har hon lärt sin grå jako att ligga i knät och spinna?!
En myckenhet kisande senare inser jag att jag tydligen sett lite fel...