Instämmer, de är helcoola! Jag vill också ha (så länge jag slipper sticka själv)Det är inte så att man kan beställa ett par (eller två par) "vanten Gudrun" av dig?
Dom är asgrymma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Instämmer, de är helcoola! Jag vill också ha (så länge jag slipper sticka själv)Det är inte så att man kan beställa ett par (eller två par) "vanten Gudrun" av dig?
Dom är asgrymma
Jag tror att du behöver uppgradera din självbild. Du är varken tantig eller töntig. Du borde åtminstone kalla dig Tanten.
Jag tog en riktigt lång bukepaus under förra året. När jag bestämde mig för att komma tillbaka var tre nick starkt bidragande: @Philosophia @sjoberga - och @tanten. Inte för att jag alltid håller med er om allt, jag ville liksom bara se vad ni hade för er nuförtiden
Snurrfian var ett kärleksfullt smeknamn på en lite travardam som ville rätt väl men som snurrade till det rejält för sig ibland. När jag sedan flyttade långt ifrån henne och skulle skapa mig en mejladress så var det namnet som dök upp och det har hängt kvar nu sen -97 och använts både här och där som nick även om det just nu nog enbart är buke som jag är aktiv på.
Avataren är just nu älskade huliganen, men jag byter lite då och då när andan faller på eller när lekar kräver det..
Jag har fortfarande svårt att fatta att det inte är livmodern och äggstockarna!
Inte bara jag alltså? Men det är en jättefin teckningNi är inte ensamma!
testJag har alltid tyckt att din avatar ser ut som en pung, så jag är väldigt tacksam över att den inte längre rör på sig.
Fick leta lita, vet inte hur man skriver det i text men här är det, precis efter att de säger "Ayanami-sama" vid 1:23:@RedHyuuga Hur uttalas sista delen av ditt nick?
I love it, jag fick en film!Fick leta lita, vet inte hur man skriver det i text men här är det, precis efter att de säger "Ayanami-sama" vid 1:23:
Åh, det är så alltså? Jag har alltid undratJag heter som jag gör för mitt 14-åriga jag kunde inte stava till GuardianAngel Det var något år senare när nogon på U kallade mig för Trädgårn som jag insåg mitt misstag