Ditt nick?

En gång i tiden när jag skulle registrera mig på ett annat forum ville jag ha ett nick som var hyfsat lika mitt riktiga namn, utan att vara för lika. Har andra nick jag använder på andra forum.

Bilden är min katt som kollar i fiskarna i akvariet. Har således inget med varandra att göra.

Hade ett annat nick här för en himla massa år sedan. Men när jag kom tillbaka efter ett långt uppehåll fanns det inte kvar.

Mitt är dom två första bokstäverna i hästens namn (mo)och dom två första i hundens namn (vi)
Nu är både häst & hund borta sen flera år, men nicket får vara kvar.
Bilden är på min nuvarande dvärgschnauzer.

Jag tror att du behöver uppgradera din självbild. Du är varken tantig eller töntig. Du borde åtminstone kalla dig Tanten.

Jag tog en riktigt lång bukepaus under förra året. När jag bestämde mig för att komma tillbaka var tre nick starkt bidragande: @Philosophia @sjoberga - och @tanten. Inte för att jag alltid håller med er om allt, jag ville liksom bara se vad ni hade för er nuförtiden :D
:o

:love:

Snurrfian var ett kärleksfullt smeknamn på en lite travardam som ville rätt väl men som snurrade till det rejält för sig ibland. När jag sedan flyttade långt ifrån henne och skulle skapa mig en mejladress så var det namnet som dök upp och det har hängt kvar nu sen -97 och använts både här och där som nick även om det just nu nog enbart är buke som jag är aktiv på.
Avataren är just nu älskade huliganen, men jag byter lite då och då när andan faller på eller när lekar kräver det.. :angel:

Snurrfian var ett kärleksfullt smeknamn på en lite travardam som ville rätt väl men som snurrade till det rejält för sig ibland. När jag sedan flyttade långt ifrån henne och skulle skapa mig en mejladress så var det namnet som dök upp och det har hängt kvar nu sen -97 och använts både här och där som nick även om det just nu nog enbart är buke som jag är aktiv på.
Avataren är just nu älskade huliganen, men jag byter lite då och då när andan faller på eller när lekar kräver det.. :angel:

Det är väldigt svårt ibland att inte råka kalla dig för Snurrifan :laugh::love:

Hade på den tiden inga särskilt roliga smeknamn (nu har jag det, skulle dock fullkomligt röja min identitet om jag skrev ut dem), och skulle komma på ett nick här. Är egentligen rätt så simpelt. Jag gillar dressyr, är tjej och född 1997.

Mitt nick kommer från min gamla bdb och är en variant av mitt namn, jag var i något av en fjortisfas när jag skapade detta kontot och ja, fantasin tröt så det fick bli samma fjortisnamn här :o:p

min avatar är min älskade häst som jag tyvärr inte har kvar längre, men hade henne i fyra år och hon var min bästa vän så hon fick hänga kvar ändå :)

Jag har alltid tyckt att din avatar ser ut som en pung, så jag är väldigt tacksam över att den inte längre rör på sig. :D
test
959.jpg

Mitt nick är en blandning av mina namn, har alltid sjukt svårt att hitta på namn som inte är supertöntiga:rofl: Alltså jag har haft såna pinsamma namn på lunarstorm och liknande att jag är glad att jag började hänga på bukefalos lite senare:angel:

Bilden är en bild på min gullekatt när hon var kattunge, tyvärr finns hon inte idag. Egentligen skulle jag kunna byta bild men jag blir alltid så förvirrad när alla andra byter bild så att jag tänkte skippa det och hålla det enkelt:D

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
706
Senast: Shaggy
·
Relationer Säkerligen många på Buke som släktforskar.... Eftersom jag numera har lite mer tid i tillvaron har jag börjat kolla bakåt i egen släkt...
Svar
18
· Visningar
678
Senast: Karfitsa
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka