Distansgalan

M

Madde71

Årets gala kommer äga rum 7-8mars i Södertälje. Mer info kommer. Boka in helgen!!

Sv: Distansgalan

Programmet klart, finns på min hemsida. Inbjudan med kostnader osv kommer inom kort även på ridsportförbundets sida.

Vad bra att galan blir i Södertälje!
Dit är det ju snorenkelt att ta sig med tåg från alla delar av Sverige!

Hoppas många kommer dit - ses där!

Ojsan.bara jag som inte vet vad Distansgalan faktiskt är.. :o
Nån skojsig distansare som vill berätta? :D

Vad bra att galan blir i Södertälje!
Dit är det ju snorenkelt att ta sig med tåg från alla delar av Sverige!

Hoppas många kommer dit - ses där!

Javisst och både E20 och E4 går genom stan, så det är ju en knutpunkt trafikmässigt.... som ju kan märkas vid storhelger då trafiken står still. Dock tror jag inte galan kommer dra såå mkt folk att ni behöver oroa er över trafikstockningen. Gotlänningarna har heller inte mer än 6 mil från färjan i Nynäshamn:)

Stockholmarna kan enkelt ta pendeltåget från Stockholm ifall de önskar. 10 min promenad från pendeltåget ligger hotellet.

Ojsan.bara jag som inte vet vad Distansgalan faktiskt är.. :o
Nån skojsig distansare som vill berätta? :D

Galan är en årlig tradition där alla distansintresserade möts, minglar, lyssnar till föredrag och äter middag och delar ut priser av olika slag tex Wallmans Hinknissepris (ni glömmer väl inte att nominera), km priser för hästar och ryttare som nått till 1000km, 2000km osv mm.
ALLA är välkomna!! Även nybörjare!!

Jag var på min första distansgala 1999 och man lär känna många under en helg. På tävlingar är det svårare att knyta kontakter när alla har fullt upp med hästarna, tävlingsnerver mm.

Om det är ngt annat ni undrar så mejla PM:a mig gärna!!

Officiell inbjudan finns nu på
Svrf hemsida, min hemsida, distansrittstockholm mfl.
Ni kan inte missa den... Sista anmälning OCH Betalning är 25 jan.
Hoppas vi ses!!!

Påminnelse!! 25 januari är sista anmälnings och betalningsdatum... Vänta inte till efter det för då kanske inte galan blir av.

Påminnelse!! 25 januari är sista anmälnings och betalningsdatum... Vänta inte till efter det för då kanske inte galan blir av.

Tyvärr har jag inte råd med att betala redan i januari (däremot i slutet av februari :crazy:) så jag missar distansgalan även i år. :cry:

Det är jobbigt att vara vuxen och tvungen att prioritera...

Tyvärr har jag inte råd med att betala redan i januari (däremot i slutet av februari :crazy:) så jag missar distansgalan även i år. :cry:

Det är jobbigt att vara vuxen och tvungen att prioritera...

Vi får hoppas att det är tillräckligt många som har råd att betala i januari isåfall kan det finnas möjlighet att efteranmäla (mot högre avgift då).

Verkar ju som det är lite anmälningar i år, hur brukar det se ut tidigare år ? Hur många brukar det komma ?

Verkar ju som det är lite anmälningar i år, hur brukar det se ut tidigare år ? Hur många brukar det komma ?

Runt 100 men som med anmälning till tävling brukar alla vara ute i sista stund... Vi hoppas att det ramlar in lite fler anmälningar nu i helgen...

På begäran är anmälningstiden utsträckt till 27 januari så att alla har hunnit få sin januarilön!!!!

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
238
Senast: Badger
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 974
Senast: Milosari
·
Hemmet Jag håller på att se över min ekonomi nu när man blivit (ensamstående) mammaledig och det är ju inget skämt kring att man inte blir rik...
Svar
15
· Visningar
1 277
Senast: Rosett
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 986
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar