Dinnerdate i Uppsala?

*kl*

Två av restaurangerna behöver man boka bord på som jag vet, dom andra har jag inte varit på men är man några stycken brukar det vara bra.

Mig spelar det igen roll vad eller vad som ätes. Tid spelar mig ingen roll heller.

När är det lämpligt att säga när deadline för beslut behöver göras för att ett ev. bord ska kunna gå att boka?

NEEEEEEEEJEEE!!!! dåligt planerat... :wtf:

Jo, jag vet... men han jobbar skift så det är lite svårt att anpassa plus att jag måste vara med upp den här gången så han får hem sin Volovovalp. Jag tänker dock inte köra den, jag har paxat CR-V:n :D

Det är därför jag åker tåg till Gbg på torsdag, den står där.

Förlåt en förvirrad Cattis, men hade vi bestämt var också?
Skumläste iofs, men hittade bara tiden (19:00) ;)

Får en gube hänga på också?

13/11 -
Ninnurur (från 18 och framåt)
zassoo
Inte_Ung
lizan

14/11 -
Ninnurur
Malin_L
zassoo
Kamomilla
Cattis_E,
Inte_Ung
lizan
bengall (gamal gube, men tyvärr ingen greve;) )

Är det nån som har nåt önskemål av dom restaurangerna som är på förslag? Vi behöver väl boka i början av nästa vecka!

Du kan ju åka med mig om du vill?
Lovar att städa ur bilen lite grann iaf (läs slänga skräpet o panta flaskorna som dräller).
Som en kollega sa; "Det märks att du har långt till jobbet, då brukar bilarna kunna se ut sådär"..
Tack för erbjudandet, det blir perfekt, men du får komma och hämta mig. ;)
Lite skräp i bilen dör jag inte av. ;)

RÖV! Jag har fått ett jobb på söndag morgon som jag inte kan tacka nej till.. så kan inte komma :(

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 556
Senast: Acto
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 260
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar