Ninnurur
Trådstartare
Sorry har druckit en del bättre rödvin. Ändrade i inlägget nu 18.34!!!! Haha KAOZ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sorry har druckit en del bättre rödvin. Ändrade i inlägget nu 18.34!!!! Haha KAOZ
Två av restaurangerna behöver man boka bord på som jag vet, dom andra har jag inte varit på men är man några stycken brukar det vara bra.
Jag vill också komma ... men jag är i Norrland hos vilket är trevligt det också
NEEEEEEEEJEEE!!!! dåligt planerat...
Skrev hon 03:30...
Vi kan träffas i Knivsta och äta på t.ex. Grekens en kväll i veckan innan?Jag vill också komma ... men jag är i Norrland hos vilket är trevligt det också
Vi kan träffas i Knivsta och äta på t.ex. Grekens en kväll i veckan innan?
Funderade på att skriva just det, men jag brukar ju inte gå up förrän 04.30-05:00 så.Det är morgon...
Nope, det är inte bestämt än. Men jag har iaf bokat barnvakt nuFörlåt en förvirrad Cattis, men hade vi bestämt var också?
Skumläste iofs, men hittade bara tiden (19:00)
Nope, det är inte bestämt än. Men jag har iaf bokat barnvakt nu
På lördagen ja, och hela nattenPå lördagen?
Mitt i natten
Får en gube hänga på också?
Tack för erbjudandet, det blir perfekt, men du får komma och hämta mig.Du kan ju åka med mig om du vill?
Lovar att städa ur bilen lite grann iaf (läs slänga skräpet o panta flaskorna som dräller).
Som en kollega sa; "Det märks att du har långt till jobbet, då brukar bilarna kunna se ut sådär"..
Det spelar ingen rill för mig så länge jag hittar dit