Dinnerdate i Uppsala?

Bara Uppsala-bor?

Japp, jag var bara tvungen. ;)

Hur som haver, jag velar och har inte alls bestämt mig. Ni som kan de restauranger som fanns tidigare i tråden som alternativ, är det ställen som ni har tänkt att boka bord på? Tänkte mest när vi som velar måste ha bestämt oss.

Två av restaurangerna behöver man boka bord på som jag vet, dom andra har jag inte varit på men är man några stycken brukar det vara bra.

13/11 -
Ninnurur (från 18 och framåt)
zassoo
Inte_Ung

14/11 -
Ninnurur
Malin_L
zassoo
Kamomilla
Cattis_E,
Inte_Ung

Ja tack det vore jättegulligt.
Hur länge tänkte du vara kvar?
Har vi sagt när vi ska ses?
Alltså hur länge brukar jag vara kvar ;)
Ett par timmar?
Jag är ingen nattuggla, utöver det är jag väl inte så begränsad mer än att jag inte hänger med på eventuella gå vidare ut och dricka saker ;)
Dessutom den perfekta chauffören eftersom jag aldrig ens funderar på alkohol :p

13/11 -
Ninnurur (från 18 och framåt)
zassoo
Inte_Ung
lizan

14/11 -
Ninnurur
Malin_L
zassoo
Kamomilla
Cattis_E,
Inte_Ung
lizan

Självklart! Barnet lär ju sova hos mormor och vi bor bara ~15 min promenad från stan :)

Ok! Det låter ju fantastiskt! Om jag inte hittar nån lite lönnfet greve att dra hem med så accepterar jag detta generösa erbjudande! :angel: ;)
Jag har i ett svagt ögonblick lovat att jobba den lördagen men kan komma ifrån vid runt 17.30. Vilket innebär att jag kan vara i Uppsala strax för 19 antar jag?

Jag kan åka 17.39 från Sthlm och är då framme i Uppsala 18.34!
Dvs ett bord kl 19 vore ju perfekt!

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 556
Senast: Acto
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 260
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar