Dinnerdate i Uppsala?

13/11 -
Ninnurur (från 18 och framåt)
zassoo
Inte_Ung
lizan
LittleJohn

14/11 -
Ninnurur
Malin_L
zassoo
Kamomilla
Cattis_E,
Inte_Ung
lizan
LittleJohn

Undrar om jag skulle orka släpa mig iväg till Uppsala den 14? Ska ni ses vid 19 så hinner jag nog, frågan är bara hur det är med energin...

Eftersom önskemålen är få så får @lizan som hon vill :p.
Jag kan skicka en bokningsförfrågan till Iberico imorgon.

Är det någon fortfarande som funderar så meddela innan kl 18 imorgon. Stället är poppis så ju tidigare vi bokar innan lördag desto bättre.

Eftersom önskemålen är få så får @lizan som hon vill :p.
Jag kan skicka en bokningsförfrågan till Iberico imorgon.

Är det någon fortfarande som funderar så meddela innan kl 18 imorgon. Stället är poppis så ju tidigare vi bokar innan lördag desto bättre.

Kanske bäst att tagga alla som skrivit upp sig för att dubbelkolla hur många vi blir? :)

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 556
Senast: Acto
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 260
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar