Dinnerdate i Uppsala?

Jag har testat både A la carte och buffé för ett par år sen och det har jättegott! De öppnar nytt ännu mer i city 2/11 också :)

Är det den som nu ligger på hörnet mittemot UKK? I så fall tipsade en kompis om den bara någon vecka sen!
Låter som en bra idé! :D

Men jag är öppen för allt bara det finns minst en vegetariskt grej att äta. :)

Är det den som nu ligger på hörnet mittemot UKK? I så fall tipsade en kompis om den bara någon vecka sen!
Låter som en bra idé! :D

Men jag är öppen för allt bara det finns minst en vegetariskt grej att äta. :)
Jopp, det är den! Och vad jag minns så har de en hel del veg? Lyckas inte hitta nån vettig hemsida.

Finns det nån med bättre goggelskills än jag som kan hitta hemsida till dwell café? Eller är på stan och kan gå dit och kolla in menyn?

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 556
Senast: Acto
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 260
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kall lägenhet
  • Göra egen tvål
  • Vad gör vi? Del CCV