Det har jag aldrig provat!Nu kom jag på ett potentiellt ställe att gå till - Dwell! härlig Sri Lankesisk mat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag aldrig provat!Nu kom jag på ett potentiellt ställe att gå till - Dwell! härlig Sri Lankesisk mat
Jag har testat både A la carte och buffé för ett par år sen och det har jättegott! De öppnar nytt ännu mer i city 2/11 ocksåDet har jag aldrig provat!
Jag har testat både A la carte och buffé för ett par år sen och det har jättegott! De öppnar nytt ännu mer i city 2/11 också
Jopp, det är den! Och vad jag minns så har de en hel del veg? Lyckas inte hitta nån vettig hemsida.Är det den som nu ligger på hörnet mittemot UKK? I så fall tipsade en kompis om den bara någon vecka sen!
Låter som en bra idé!
Men jag är öppen för allt bara det finns minst en vegetariskt grej att äta.
Ja jag tror dom har det, hon som tipsade är veg också så.Jopp, det är den! Och vad jag minns så har de en hel del veg? Lyckas inte hitta nån vettig hemsida.
Frågan är ju tillgången på vin? Den får inte glömmasJa jag tror dom har det, hon som tipsade är veg också så.
Den är mycket mycket viktig!Frågan är ju tillgången på vin? Den får inte glömmas
Haha japp! Kan vara så att jag hade känt igen ansiktet också men jag såg väskan först den gången
Iberico har jäkligt god sangria iaf!Den är mycket mycket viktig!
Tapasställen brukar ha bra vin.
Jag trodde jag såg @zassoos hår en gång på Åhlens, prövade att väsa "zassoo" och "buke" men det blev ingen reaktion så jag antog att det var fel. Sen såg jag personen bättre framifrån och då var det inte så likt.
Jag kan ta tåget till min sovplats.Tapasställen brukar ha bra vin.
Klart att du ska!Jag kan ta tåget till min sovplats.
Nu så blev jag sugen på att hänga på.
Det beror på hur länge som jag får vara på rymmen hemifrån.Klart att du ska!
Jag vill träffa dig med!DIG skulle jag vilja träffa.
Är inte heller så supersocial av mig.