Dinnerdate i Uppsala?

Jag kan kanske, tror den 13e passar bättre
;) fast det kanske är farligt att träffa er fredagen den 13:e.

Har inte ätit tidigare på något av ställena som är föreslagna :)

Vilken tid? Jag jobbar till tidig kväll (och sen beror det på hur trött jag är efteråt också, kommer typ vara första hellånga dagen sen sjukskrivningen - och jag ska orka jobba dagen efter med).

Jag är på den 14:e!

Jobbar till ca 13 och behöver en dusch efter. men om ni är tidiga så kan jag droppa in lite senare :)

Är den 14:e spikat?
Jag kan inte den helgen tyvärr men om ni gör om träffen någon annan gång så hänger jag gärna på då!

Vi kan väl göra datumlista med vilka som kan när? :) Fyll på med egna datum!

13/11 -
Ninnurur (från 18 och framåt)

14/11 -
Ninnurur

Dwell öppnar något nytt i stan den 4/11, kanske kunde vara värt att kolla upp?
(ja, jag velar fortfarande...svårt att motstå buketräffar ändå :p )

13/11 -
Ninnurur (från 18 och framåt)
zassoo

14/11 -
Ninnurur
Malin_L
zassoo
Kamomilla
Cattis_E,

Inte_ung sovplats i Knivsta? Kan släppa dig på vägen kanske. Om du inte är kvar mkt längre än jag då?

Putteliputt!
Kom igen nu Uppsala-bor!

Bara Uppsala-bor?

Japp, jag var bara tvungen. ;)

Hur som haver, jag velar och har inte alls bestämt mig. Ni som kan de restauranger som fanns tidigare i tråden som alternativ, är det ställen som ni har tänkt att boka bord på? Tänkte mest när vi som velar måste ha bestämt oss.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 556
Senast: Acto
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 260
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar