Detta fick jag idag:

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Detta fick jag idag:

Jag nonchalerar ioförsig en del kompisansökninar på tex Facebook, när folk som man knappt pratade med alls under tre år i skolan vill lägga till en, eller folk som drar upp obehagliga minnen.

Den första som typ ville lägga till mig på Facebook var en sån där jag hade världens avsky för och hemska minnen av men jag svalde och godkände den ansökningen.

Till TS: Det kan hända mkt på FL. Ibland ser man ju någon person som skriver på forumet så man vill titta vidare på dennes profil t ex. som har skrivit "Så här ser mitt kök ut" skriver man då inte gästboken så får man ett inlägg "Varför snokar du hos mig".
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vad föredrar ni till era barn? Har alltid tänkt att jag vill ha mina barn i en liten byaskola för att jag själv gick 2år i en liten...
2
Svar
20
· Visningar
2 580
Senast: tanten
·
Övr. Barn Jag har en son och vi har varit på fyraårskontroll på BVC. Jag känner att jag begriper inte detta: Fungerar det på "alla" fyraåringar...
2
Svar
36
· Visningar
3 489
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 489
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 599

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp