Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S
För just nu känns nog inte någonting helt fel och därför är det svårt att välja det som är helt rätt, eftersom det inte finns någonting som är helt rätt.
Det är ditt beslut och bara du som kan ta beslutet. Oavsett vad du i slutändan bestämmer dig för så är det beslutet Buke stöttar dig i.
Men kära nån, nej, nej, nej, nej. Ingen är en sämre människa än att vi kan ångra oss ibland. Det är ingen som säger någonting bara för att du tänkt om. Det är ju detta som är det friska med ditt tänkesätt, att du ältar fram och tillbaka och att du gör det som känns mest rätt för dig.Vet att det kommer bli en väldans massa reaktioner på det här och att säkerligen en del av er kommer tro att han tvingat mig att ändra mig, men det har han inte..
För just nu känns nog inte någonting helt fel och därför är det svårt att välja det som är helt rätt, eftersom det inte finns någonting som är helt rätt.
Det är ditt beslut och bara du som kan ta beslutet. Oavsett vad du i slutändan bestämmer dig för så är det beslutet Buke stöttar dig i.