Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Jag tycker du överdriver som vanligt. Du verkar vilja misstolka det mesta som skrivs av de flesta i massor av trådar.
Att säga att jag kollat upp TS var verkligen att ta i, det är många i den här tråden som varit inne och tittat på hennes profil och man lär ju vara blind för att inte se när hon var senast inloggad.
Dessutom är det ju trevligt att se att hon varit inloggad, då har hon ju inte dött iaf utan bara väljer att vara knäpptyst.

Klart folk vill veta, för att folk bryr sig och hon har alldeles själv sett till att få den uppmärksamhet hon har här.

Jag har inte på något sätt tvingat TS att svara, jag har bara önskat svar.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Och jag menar att du förmodligen inte känner TS tillräckligt väl för att veta om hon blir pressad av ett sånt inlägg eller ej. Jag vill inte misstolka nånting, jag vill bara inte att nån som redan känner sig pressad och stressad ska åläggas ännu mer.

Hon har varit inloggad men av nån anledning valt att inte skriva. Jag hade respekterat det. En sak är att skriva som exempelvis Blåbäret, en helt annan att skriva som du gjorde.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag har dejtat en kille i 6 veckor ungefär och idag så tog jag ett graviditetstest.. jag är gravid! :crazy: Jag käkar minipiller, men har ätit penicillin precis och har inte haft en tanke på att det kan göra att minipillrena inte verkar som dom ska, INGEN har sagt det.. läkaren sa inte ett ord om det!!


Jag vet fan inte vad jag ska göra, en liten del av mig är glad.. har velat ha barn så länge, men det är såå fel och jag tycker verkligen om den här pojken! :(

Hej!Jag har inte läst hela tråden,men kan bara säga:Gratulerar:p
Själv har jag 3 och det allra jobbigaste är den dagen de flyttar hemifrån....Jag har även begåvats med ett barnbarn på 2 år nu.He,He.. Än en gång Go girl go. Grattis!
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Men om det är sista chansen vet man ju aldrig? Man kan ju aldrig veta vad som händer, det här kan ju i framtiden visa sig var min enda chans att få barn.

Gör inte abort.Du kommer att ångra dig.Tro mig..
En mamma=mänsklighetens viktigaste titel :)
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Ska åka och möta honom utanför hans jobb sen, känner att jag inte pallar att vänta längre på att berätta.. fast jag vet inte om jag pallar berätta heller, jag har inte ens åkt än och sitter redan och stortjuter :(

:) Inget att gråta över...även om jag förstår.. He he de e kul å va mamma Lovar...
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Jag håller med helt och hållet.

Med tanke på diskussionerna som uppstått i den här tråden tidigare så förstår jag TS helt och hållet om hon väljer att avvakta eller inte uppdatera alls om hur det gått eller om hon kanske ändrat sitt beslut. Jag tycker inte att hon bör stressas i den situation hon är.
 
Senast ändrad:
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

kl

Klart vi alla är nyfikna. Men något har förmodligen hänt som gör att hon inte vill berätta. Och med tanke på det drev, eller driv som finns här så kanske det inte är konstigt om hon tex ändå bestämt sig för abort, eller att pojkvännen inte orkar och tog avstånd osv, osv inte känner för att skriva det...

Eller så tycker hon helt enkelt att det är hennes business och inte vår vad som händer hädanefter i hennes liv ;-)
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Nu tror jag ju i och för sig att du är troll, men om inte: Tycker du på allvar det?

Way to skuldbelägga alla barnlösa kvinnor i världen.

en nyfiken fråga: hur kan det vara att skuldbelägga alla barnlösa kvinnor i världen?
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Det var åtminstone ett särdeles korkat uttalande tycker jag.
Väldigt stark trollvarning, så korkade inlägg kan man bara inte göra om man är på riktigt
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

korkat må det väl vara, men hur det uttalandet kan skuldbelägga.. jaja, skitsamma.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Hur är det inte det?

Om mamma är den finaste "titeln" (bara en sådan sak; att kalla det titel) i världen är således alla kvinnor som inte kan eller vill få barn alltså sämre människor per automatik.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Hur är det inte det?

Om mamma är den finaste "titeln" (bara en sådan sak; att kalla det titel) i världen är således alla kvinnor som inte kan eller vill få barn alltså sämre människor per automatik.

...ja.eller pappor :o ....

Gud vad folk ska bry sig ordagrant i allt :meh:

Klart det är jättefint att bli förälder, senast fredags fick jag höra en nybliven mamma om det högsta på jorden var att bli mamma...det skulle säkert att alla som inte heller kan bli mamma/pappa också tycka ..
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Hur är det inte det?

Om mamma är den finaste "titeln" (bara en sådan sak; att kalla det titel) i världen är således alla kvinnor som inte kan eller vill få barn alltså sämre människor per automatik.

Samt att skuldbelägga de kvinnor som av olika anledningar väljer att inte skaffa barn eller avsluta graviditeter..

Såg att du skrev vill sen.
Men som i TS fall vilja ha barnet men mannen inte.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Jag ser inte det svart/vita.
Men vi tänker förmodligen annorlunda, och det genomsyrar hela livet för alla människor ;-)
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Oavsett är det TS slutliga beslut som gäller...
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Klart det är jättefint att bli förälder, senast fredags fick jag höra en nybliven mamma om det högsta på jorden var att bli mamma...det skulle säkert att alla som inte heller kan bli mamma/pappa också tycka ..

Att bli förälder är lätt det största som hänt mig! Men jag tycker ändå det är helt idiotiskt att säga till någon "gör inte abort - du kommer att ångra dig". Urpuckat.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 396
Senast: Anonymisten
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 851
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 048
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 836
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp