Nu har jag inga vänner som är så bestämda med att vi måste bestämma en exakt tid att ses på och man inte får bli sen. Därför så är det här inte ett problem, mina vänner accepterar att jag inte finner något nöje i att träffa dom om jag måste stressa för att kunna ses och jag accepterar att de inte finner något nöje i att träffa mig om de ska stå och bli sura över att jag är sen. Därför har vi den här lösningen. Dessutom har vi allihop liv där det dyker upp olika saker och det är därför oftast ingen ide att göra allt för exakta planer. Jag tänker att umgås med människor och trivas med det innebär att acceptera att de inte är perfekta. Om man inte gör det är det ju ingen ide att umgås?
Har som sagt en svåger som alltid blev arg över diverse bland annat vår sena ankomst till söndagsmiddagar hos svärmor (men även andra saker, för mig ofta oklart vad), det som hände var ju att ingen längre ville träffas och ha söndag middag eftersom det inte var särskilt trevligt med hans utbrott. Ändå är det han som helst av allt vill ha de där söndagsmiddagarna och saknar dom, vi andra är rätt nöjda med att slippa. Vi har middagar med svärmor på andra dagar utan konflikter.