Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
usch jag vägde mig nyss... +17 kilo är det nu..... v.23+3 men det konstiga är att det inte syns.... förrutom på stora bollmagen.... urk.... hoppas jag inte har diabetes *ångest*
Hmm, kommer inte ihåg så exakt
Jag e då 170 cm å har alltid pendlat mellan 48-50 kg, när jag kom in på förlossningen vägde jag 75.3 kg, å 7 dagar efter förlossningen vägde jag 50 kg =)
ÅLDER :25
VIKT (före graviditet och under graviditet)55/64
LÄNGD:165 cm
GRAV.VECKA (inte bebisvecka) 28+6
Magen är så förba**at stor att man inte tänker på hur mycket jag lagt på mig i övrigt... Har aldrig sett ut såhär tidigare, har fettat till mig på ben, rumpa och höfter (utöver mage och bröst), där jag normalt sett inte alls är stor.
Däremot tror jag inte det syns så mycket i ansiktet, där det brukar synas först om jag går upp.
Skit i det.
Själv var jag tvungen att gå upp rejält under graviditeten för annars var jag konstant svimfärdig!
Njut av att vara gravid och du går ner alltihop sedan, glöm inte av att amma mer än ett år bara annars kan det vara svårare .
Kropp & Själ
Vet inte riktigt vart jag ska börja, eller ens varför jag skriver om jag ska vara helt ärlig, för att känna mig mindre ensam kanske? Har...
Ekonomi & Juridik Ok. Du har kanske rätt, men ändå. Ingen idé att spekulera och det kanske var onödigt av mig.
Hursomhelst, ts kan må bra av att ha en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.