Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det kunde ju inte du veta. Du gjorde ditt bästa för att reparera en relation som du trodde på. Tyvärr så kände inte ni både på samma sätt.
(...)och lät mig tro att vi hade klarat krisen...Vi hade en period under semestern där allt var bra (trodde jag) men han var redan på väg till henne.
Hade du, om du varit i hans situation, velat göra som han gjorde?
Men vad är någonting nytt? Du ska ju inte gifta om dig och köpa hus med första bästa kille. Dejta lite, träffa någon och se vad som händer.Var in på en online dating sida men insåg direkt att jag inte är mogen för något nytt ännu. Blev helt skräckslagen när inboxen bombarderades av förslag.
Men vad är någonting nytt? Du ska ju inte gifta om dig och köpa hus med första bästa kille. Dejta lite, träffa någon och se vad som händer.
Sen tror jag att det absolut bästa sättet att komma över någon och finna lite glädje i vardagen igen är att få bekräftelsen att man duger och är attraktiv. Det låter klyschigt och kanske lite enkelt, men bekräftelse är en dundermedicin för mycket. Man mår bättre, man blir gladade, man ser fram emot saker man inte såg fram emot innan.
Jag tror också att om man kommer över sex-tröskeln relativt snabbt så blir det en betydligt mindre grej än ifall man väntar i flera månader eller år. Det behöver ju inte vara med någon du vill se dig själv med i framtiden. Det räcker med att du är attraherad och tycker att mannen är kul.
Det blir dyrt att ta om busskörkortet, har sett siffror på ca 3200 Euro. Men sen kan man ju tänka att jag rimligen har många års yrkesarbete framför mig (är 52 år) och eftersom lönen kommer att bli ca dubbelt så mycket mot vad jag har idag så är det kanske ändå en vettig kostnad? Nu går jag på lägstalön och trots många timmars jobb så blir det en ynklig inkomst. Sen gäller det förstås att få jobb också. Men det tycks i alla fall finnas lite jobb att söka i mitt område.
Om lönen som busschaufför är dubbelt så hög som dn inkomsten du har nu är ju inte €3200 något att tänka på. Inom ett par månader har det ju lönat sig. Livet blir betydligt enklare med mer pengar på kontot.
Och nu kommer jag komma med ett förslag som kan ses som lite småfult.
Ni har fortfarande gemensamt konto, ta av de pengarna och ta om ditt busskort...
Och nu kommer jag komma med ett förslag som kan ses som lite småfult.
Ni har fortfarande gemensamt konto, ta av de pengarna och ta om ditt busskort...
Ta ut lite varje månad då? 50 e hit eller dit...