Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hans motivering är att inte oroa dem nu eftersom pappan nyligen dog och han anser att det är redan för tungt för dem...Ja, han tänker mer på sin släkt än på oss.
Men att han får stå för den nya situationen som uppkommit pga hans agerande och vilja är väl det minsta man kan begära. Tycker den nya borde anse samma sak?! Eller tror han att den nya ska vara en trevlig utflykt och att du ska ta tillbaka honom med öppna armar när han tröttnat?
Men dottern vill ju själv inte berätta till någon ännu. Hon hoppas ju på att han kommer tillbaka...
Mamman var här på besök i höstas och då spelade han förstås den fina äkta maken, trots att han då hade bestämt sig för att gå.
Men dottern vill ju själv inte berätta till någon ännu. Hon hoppas ju på att han kommer tillbaka...
Fast ärligt talat, även om dottern inte vill berätta så är det inte hennes sak att avgöra den saken. Det är NI som är vuxna i relationen. Och det är väl lika fel att låta dottern hoppas på en återförening, när ni vet att det aldrig kommer bli så.Men dottern vill ju själv inte berätta till någon ännu. Hon hoppas ju på att han kommer tillbaka...
OM jag vore du så hade jag talat om för karlsloken att NU ska sanningen fram! Fråga honom om han vill berätta för släkt och vänner själv eller om du ska göra det. Och var tydlig med att du inte längre kommer vara tyst om saken, utan att frågan bara handlar om ifall han vill berätta själv.
Vår dotter mår inte bra av att slitas sönder och hoppas på att allt ska bli som tidigare igen. Nu till jul vill jag att hon ska få lugn och ro och kunna börja bearbeta det som hänt så hon har chans att påbörja något nytt. Om inte du talat om för din släkt att vi separerat och senast lördag kväll så gör jag det.
Nej, men då har du ställt villkoret. Får du inget svar så är det fritt fram för dig att berätta. Du har gett honom chansen att välja...Fast såna frågor svarar han inte på. Jag har ställt massor med frågor under den här tiden, men han svarar aldrig på något. Möjligen "jag återkommer" vilket han förstås aldrig gör.
Fast såna frågor svarar han inte på. Jag har ställt massor med frågor under den här tiden, men han svarar aldrig på något. Möjligen "jag återkommer" vilket han förstås aldrig gör.
Han är så extremt obehaglig när han är arg så jag vill inte reta upp honom. Det är bara så. En stor anledning till att vi har glidit isär är hans humör. Det är lugnare så här. Han ska ta hand om djuren när jag är bortrest nu så jag vågar/vill inte riskera att han blir arg nu. Då kan han tyvärr ändra sig angående djuren.