Åh, bild vill vi se. Och grattis till tillökningen.Den är mycket vacker också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, bild vill vi se. Och grattis till tillökningen.Den är mycket vacker också.
Bara så att ni vet.
Och den varken skäller eller runkar mot mitt ben.
En alldeles underbar hund.
Så charmigt att hunden kallas för "den"
Ja, det kan jag med göra Men "Jag får låna DEN när han inte behöver DEN eller vill ha DEN" låter inte så kärleksfullt i mina öron iallafall! Men det är väl upp till var o en att kalla sin hund för vad den vill. Det var skrivet lite med glimten i ögat, därav min -smiley.Jag kallar mina för "den" ibland. Med en massa kärlek. "Åh titta, den har glömt tungan ute!"
Där jag kommer ifrån är det mer regel än undantag att kalla djuret för den. Det har absolut noll och inget att göra med hur mycket man gillar djuret.Ja, det kan jag med göra Men "Jag får låna DEN när han inte behöver DEN eller vill ha DEN" låter inte så kärleksfullt i mina öron iallafall! Men det är väl upp till var o en att kalla sin hund för vad den vill. Det var skrivet lite med glimten i ögat, därav min -smiley.
Det kan ju även vara så enkelt att I_U använder sig av "den" för att vara lite hemlig av sig. Hon har ju inte sagt stam eller uppfödare och inte heller visat några bilder än, så den är nog ett mycket medvetet ordval.Ja, det kan jag med göra Men "Jag får låna DEN när han inte behöver DEN eller vill ha DEN" låter inte så kärleksfullt i mina öron iallafall! Men det är väl upp till var o en att kalla sin hund för vad den vill. Det var skrivet lite med glimten i ögat, därav min -smiley.
Den = hen.den är nog ett mycket medvetet ordval.
Lite så jag menar. Inte ens det kan hon avslöja, om det är en hon eller en hanDet kan ju även vara så enkelt att I_U använder sig av "den" för att vara lite hemlig av sig. Hon har ju inte sagt stam eller uppfödare och inte heller visat några bilder än, så den är nog ett mycket medvetet ordval.
Det är litet nytt ännu så just nu vill jag inte avslöja mer än att det är en schäfer.Så charmigt att hunden kallas för "den"
Men jag berättar ju att jag tycker att den är underbar, det får väl duga som betyg.låter inte så kärleksfullt i mina öron iallafall!
Absolut Kärlek kommer med tiden. Förhoppningsvis Lycka till!Men jag berättar ju att jag tycker att den är underbar, det får väl duga som betyg.
Vi känner ju inte varandra ännu så kärlek får det väl bli med tiden.
Men kärleken märks väl i att Inte_ung berättar för oss! Att hon är så full av hund att hon bara måste posta?Ja, det kan jag med göra Men "Jag får låna DEN när han inte behöver DEN eller vill ha DEN" låter inte så kärleksfullt i mina öron iallafall! Men det är väl upp till var o en att kalla sin hund för vad den vill. Det var skrivet lite med glimten i ögat, därav min -smiley.