Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis?Bara så att ni vet.
Och den varken skäller eller runkar mot mitt ben.
En alldeles underbar hund.
Grattis!Bara så att ni vet.
Bara så att ni vet.
Bara så att ni vet.
Ja absolut!Grattis?
Han är mycket nöjd med individen.Och sambon är nöjd med valet av jakthund?
Det vill jag inte riktigt avslöja öppet.Vilken uppfödare?
Blir också nyfiken från var.Det vill jag inte riktigt avslöja öppet.
Aha, till spår duger ju en schäfer alldeles utmärkt, men hur kommer det sig att det blev just en sån? Är det en omplacering eller en valp/unghund?Ja absolut!
Han är mycket nöjd med individen.
Viktigast är ju att den kan spåra upp skadeskjutet vilt.
Och det kommer att fungera alldeles utmärkt.
Just den individen är handplockad för att passa just oss....hur kommer det sig att det blev just en sån?
Ok, omplaceringar kan vara riktigt lyckat. Det är ju definitvt inte alltid pga problem som en hund måste placeras om, det händer saker i livet som ställer alla ens planer på huvudet och har man tur kan man få tag på en riktigt fin hund den vägen och slippa alla odrägliga valpfasoner, även om de är väldigt söta men det är väl för att man inte ska bli helt galen på dem.Just den individen är handplockad för att passa just oss.
Det är en omplacering, vi skall inte börja med en valp utan med en väluppfostrad mera färdig hund.
Så att vi lär oss hur det skall vara.
De flesta hundar är rätt trevliga. Jag tror du har har märklig otur med hundar. Det går nog över.Bara så att ni vet.
Jag tror att min otur har med hundägarna att göra.Jag tror du har har märklig otur med hundar.
Fördelen är ju att man vet vad det är för individ när den är mera vuxen.omplaceringar kan vara riktigt lyckat.
Ja, och man slipper som sagt både valptiden och slyngelåldern.Fördelen är ju att man vet vad det är för individ när den är mera vuxen.
Så att man kan se till att passa ihop på en gång.
Den är mycket vacker också.
Vilket definitivt inte är en nackdel.