Den stora OS-tråden 2024

Än så länge, vilt, men gillar att det inte är enbart de som köpt biljett till stadium som har tillfälle att se idrottsmännen
 
Jag har inte heller greppat upplägget direkt, det är ju läktare lite längs med hela floden och på broar osv, så de får ju se alla båtar åka förbi, men uppträdandena får ju inte alla se för de verkar vara utspridda? Eller de kanske har storbildsskärmar?
 
Jag har inte heller greppat upplägget direkt, det är ju läktare lite längs med hela floden och på broar osv, så de får ju se alla båtar åka förbi, men uppträdandena får ju inte alla se för de verkar vara utspridda? Eller de kanske har storbildsskärmar?
Fattar inte heller det upplägget.
 
Ja det är ju häftig att få se mycket av staden på tv men jag hade ju aldrig köpt biljetter till att sitta bredvid floden och bara kolla på båtarna 😅

Men alla har väl inte betalat för biljett som ser båtarna ånga fram på Seine. Det är väl bara där läktare har satts upp
 

Liknande trådar

Fritid För att inte spamma sönder VGV-tråden med snack om OS får vi hålla oss till en egen tråd. För jag är väl knappast den enda som kommer...
33 34 35
Svar
699
· Visningar
24 759
Senast: Rosett
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 368
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Mina kollegor och jag kommer från totalt 6 olika länder, så det tenderar att bli väldigt intressanta diskussioner om kulturella...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 001
Senast: Anders
·
Äldre Med en vecka kvar till semifinal 2 i Eurovision Song Contest är det nu dags att även starta denna inför-tråd :banana::banana::banana...
Svar
12
· Visningar
528
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp