Jag tyckte att dom pratade om att båten Sverige är med på kommer synas halv tio. Men jag är osäker.Missade början på invigningen. Har de sagt när ungefär Sverige kommer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte att dom pratade om att båten Sverige är med på kommer synas halv tio. Men jag är osäker.Missade början på invigningen. Har de sagt när ungefär Sverige kommer?
Fattar inte heller det upplägget.Jag har inte heller greppat upplägget direkt, det är ju läktare lite längs med hela floden och på broar osv, så de får ju se alla båtar åka förbi, men uppträdandena får ju inte alla se för de verkar vara utspridda? Eller de kanske har storbildsskärmar?
Fattar inte heller det upplägget.
Ja det är ju häftig att få se mycket av staden på tv men jag hade ju aldrig köpt biljetter till att sitta bredvid floden och bara kolla på båtarna
Men alla har väl inte betalat för biljett som ser båtarna ånga fram på Seine. Det är väl bara där läktare har satts upp
21.30 tror jag
Det går i bokstavsordning och det är 205 nationer nånting
Tack.Jag tyckte att dom pratade om att båten Sverige är med på kommer synas halv tio. Men jag är osäker.
Jag vet inte hur biljettupplägget sett ut, det var lite det jag undrade över.
Men de kanske bor där? En hel del hus är ju bostäderNär man ser åskådarna verkar en hel del bara stå längs med floden eller i husen närmast Seine. Gissar att de inte betalat inträde.
Men de kanske bor där?
Ja och då är det ju svårt att kräva inträdeExakt, så de bara tittar ut ur sina fönster eller har gått till Seine för att titta.
Jag älskar det! Älskar hur dom utnyttjar Paris som kuliss och det är så otroligt franskt.