Gabby_Ossi
Trådstartare
Mål hela tiden i Zambia-Australien matchen! (fotboll) 3-2 till Zambia efter 35 min.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mål hela tiden i Zambia-Australien matchen! (fotboll) 3-2 till Zambia efter 35 min.
Det hade laggat så mycket att vid målgång låg jag ungefär 5 min efterMitt tar lång tid på sig att komma igång när man castar så man ligger typ 10 sek efter hela tiden men det flyter fint annars
En väldigt gammal chromecast, men det brukar funka bra med livesport från svtplay, viaplay osv. Har snabbt wifi. Hur då kolla?Vilken modell av chromecast? Den jag har har appar installerade (fick installera Max-appen), där fungerar det bra.
Min pappa fick låna en gammal chromecast, när han castar från mobilen laggar det, verkade bero på att den gamla chromecasten inte fungerar med nyare snabbt wifi utan kör på något långsammare, så kolla wifi om det laggar.
Nej jag tycker det verkar vara appen som trasslar, har testat andra efteråt som funkar och discovery har funkat men det här var ju skit.Appen är inte den bästa. Klart sämre än HBO Max app som var innan sammanslagningen med Discovery. Ibland hjälper det att pausa en liten stund tills den hunnit tänka klart.
Det hade laggat så mycket att vid målgång låg jag ungefär 5 min efter
En väldigt gammal chromecast, men det brukar funka bra med livesport från svtplay, viaplay osv. Har snabbt wifi. Hur då kolla?
Nej jag tycker det verkar vara appen som trasslar, har testat andra efteråt som funkar och discovery har funkat men det här var ju skit.
Fortsätter likadant, 5-3 står det nu och ett 5-4 mål blev precis bortdömt.
Edit: Nu blev det ett nytt 5-4 mål istället . I Spanien-Nigeria fortfarande 0-0.
Straff till Australien, 5-5.
Kolla vad du har för hastighet på wifi med bredbandskollen tänkte jag. Men fungerar de andra apparna så är det nog max-appen som är problemet.Det hade laggat så mycket att vid målgång låg jag ungefär 5 min efter
En väldigt gammal chromecast, men det brukar funka bra med livesport från svtplay, viaplay osv. Har snabbt wifi. Hur då kolla?
Det är luftgevärskytte nu också, en svensk som är med och skjuter om medalj nu (han är 0.2p från bronset på 4e plats nu)
Ja, verkligen. Är det någon som vet varför dessa luftgevärsskyttarna tycks ha ganska kraftiga dräkter på sig? De ser så otympliga ut.Tänk vad mycket nya sporter men får lära sig om och att vi har så många duktiga atleter man inte hade nån aning om.
Det gör att de blir stabilare, sen finns det regler för hur hårt de får sitta. Man behöver bli helt stilla i kroppen och skyttekläderna gör att du kan slappna av lite och vila i kläderna. Om man tittar noga ser man även att de har lite extra på armarna som de vilar mot höften för att bli stilla när de håller geväret.Ja, verkligen. Är det någon som vet varför dessa luftgevärsskyttarna tycks ha ganska kraftiga dräkter på sig? De ser så otympliga ut.