Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skaffade Max abonnemang, castar från mobil till tv (chromecast) men det laggar sjukt mycket! Fungerar det för er? Kollar mountainbike.
Hur många varv är det kvar i mountainbiken? Behöver gå ut med hundarna snart
Vilken modell av chromecast? Den jag har har appar installerade (fick installera Max-appen), där fungerar det bra.Jag skaffade Max abonnemang, castar från mobil till tv (chromecast) men det laggar sjukt mycket! Fungerar det för er? Kollar mountainbike.
Jag gör det och det funkar bra. Laggar ibland men inte oftastJag skaffade Max abonnemang, castar från mobil till tv (chromecast) men det laggar sjukt mycket! Fungerar det för er? Kollar mountainbike.
Jag skaffade Max abonnemang, castar från mobil till tv (chromecast) men det laggar sjukt mycket! Fungerar det för er? Kollar mountainbike.
Har sett drygt en timme av terrängdelen av fälttävlan nu. Hittills har den brittiska kommentatorn blandat ihop Sweden och Switzerland två gånger
Sofia Sjöborg kommer från Switzerland och är "Swiss", om det är någon som undrar!
Galen avslutning av Japan mot Brasilien! Vände från 1-0 till 1-2 efter 90e minuten!