Den stora OS-tråden 2024

Jag skaffade Max abonnemang, castar från mobil till tv (chromecast) men det laggar sjukt mycket! Fungerar det för er? Kollar mountainbike.
 
Jag skaffade Max abonnemang, castar från mobil till tv (chromecast) men det laggar sjukt mycket! Fungerar det för er? Kollar mountainbike.

Mitt tar lång tid på sig att komma igång när man castar så man ligger typ 10 sek efter hela tiden men det flyter fint annars
 
Jag skaffade Max abonnemang, castar från mobil till tv (chromecast) men det laggar sjukt mycket! Fungerar det för er? Kollar mountainbike.
Vilken modell av chromecast? Den jag har har appar installerade (fick installera Max-appen), där fungerar det bra.

Min pappa fick låna en gammal chromecast, när han castar från mobilen laggar det, verkade bero på att den gamla chromecasten inte fungerar med nyare snabbt wifi utan kör på något långsammare, så kolla wifi om det laggar.
 
Jag ramlade in på sjumannarugbyn lite oplanerat, gud vad underhållande! Ska försöka hänga med lite under resten av veckan också :D annars ser jag ridsporten, gymnastiken, och klättringen!
 
Såg slutet på mountainbike det var ju härlig avslutning. Så skönt också att lyssna på intervjun med Jenny. Hon är så värd medaljen och att hon dessutom pratar om sin psykisk ohälsa är jättebra tycker jag . Det behöver bli normaliseras och inte stigmatiserat som det är ofta Nu ska jag fixa abonnemang på Max och se lite Fälttävlan! :)
 
Jag skaffade Max abonnemang, castar från mobil till tv (chromecast) men det laggar sjukt mycket! Fungerar det för er? Kollar mountainbike.

Appen är inte den bästa. Klart sämre än HBO Max app som var innan sammanslagningen med Discovery. Ibland hjälper det att pausa en liten stund tills den hunnit tänka klart.
 
Har sett drygt en timme av terrängdelen av fälttävlan nu. Hittills har den brittiska kommentatorn blandat ihop Sweden och Switzerland två gånger :rage:

Sofia Sjöborg kommer från Switzerland och är "Swiss", om det är någon som undrar! :grin:

Såg du terrängen på iplayer?
 

Liknande trådar

Fritid För att inte spamma sönder VGV-tråden med snack om OS får vi hålla oss till en egen tråd. För jag är väl knappast den enda som kommer...
33 34 35
Svar
699
· Visningar
24 759
Senast: Rosett
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 368
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Mina kollegor och jag kommer från totalt 6 olika länder, så det tenderar att bli väldigt intressanta diskussioner om kulturella...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 001
Senast: Anders
·
Äldre Med en vecka kvar till semifinal 2 i Eurovision Song Contest är det nu dags att även starta denna inför-tråd :banana::banana::banana...
Svar
12
· Visningar
528
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?
  • E-coli hund

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • WE-tråden
  • Föl 2020

Omröstningar

Tillbaka
Upp