Jag är inte säker 100% , vem sjutton kan vara det i denna lekenHur säkra är vi egentligen på @cirkus. Jag börjar bli nojig, men ja hon har betet sig skumt, i synnerhet det här med fårulvsrösterna.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte säker 100% , vem sjutton kan vara det i denna lekenHur säkra är vi egentligen på @cirkus. Jag börjar bli nojig, men ja hon har betet sig skumt, i synnerhet det här med fårulvsrösterna.
Hur säkra är vi egentligen på @cirkus. Jag börjar bli nojig, men ja hon har betet sig skumt, i synnerhet det här med fårulvsrösterna.
Jag är inte säker men just nu är hon skummast för mig.Hur säkra är vi egentligen på @cirkus. Jag börjar bli nojig, men ja hon har betet sig skumt, i synnerhet det här med fårulvsrösterna.
Jag tror inte nån kan vara riktigt säker, men känner inte att jag har nåt bättre just nu.Hur säkra är vi egentligen på @cirkus. Jag börjar bli nojig, men ja hon har betet sig skumt, i synnerhet det här med fårulvsrösterna.
Du skulle ju kunna rösta nån annanstans bara för att markera då?Jag tycker det är för många röster på cirkus. Om hon är ond så offras hon. Det ÄR skumt att hon inte misstänkt mig mer men den här röstningen känns fel?
Jag vet inte vart jag ska rösta och det spelar väl heller ingen roll.
Niyama röstar på cirkus
Hamnade i tidsnöd och behövde bara få iväg en röst, vet inte ens var jag borde rösta. Cirkus kan mycket väl vara ond, men jag vet inte.Jag tycker det är för många röster på cirkus. Om hon är ond så offras hon. Det ÄR skumt att hon inte misstänkt mig mer men den här röstningen känns fel?
Jag vet inte vart jag ska rösta och det spelar väl heller ingen roll.
Niyama röstar på cirkus
Jag tror det20.24 Heffaklumpen röstar på Niyama
20.37 Kilauea röstar på cirkus
20.43 cirkus röstar på qitis
20.52 Harrysen röstar på cirkus
20.59 Gabby_Ossi röstar på cirkus
21.01 qitis röstar på cirkus
21.05 Heffaklumpen ändrar röst till cirkus
21.22 Lobelia röstar på cirkus
21.30 Niyama röstar på cirkus
cirkus 7
qitis 1
Är allas röster med korrekt här?
Fast vet inte ens var. Antingen är det kört nu, eller så finns tid innan nattdl. Men hon kanske är en ond som offras.Du skulle ju kunna rösta nån annanstans bara för att markera då?