Jag har röstat på dig och en god. Hade jag trott du var god första DL hade jag inte röstat på dig . Tillägg: nu vet jag inte. Måste kolla igenom dina inlägg mer för att ev bilda mig en uppfattning.Denna dagen har gått i ett.
Jag inser att det är väldigt troligt att goda röstar på goda men tror att någon/(mer än en?) röst på Fio är av ulvarna. Svarta fåret gömmer sig eventuellt i rösterna där?
Skulle kunma vara så att Heffa är god och att ulvarna passade på att 1: haka på 2: försöka upp henne som ond och lutade sig tillbaka.
Eller är hon ond. Jag kan inte räkna ut om förstarösten på Fio eller de som kom efter är mest misstänkta.
Sen hade jag själv Fio som misstänkt och det känns inte så bra.
Har också noterat att Kilauea röstat på två goda hittills och var ((ovanligt?) snabb att haka på att rösta på Fio igår.
Men om både du och q är goda (säger inget om vare sig nån av er, svårt i denna lek), vad gör att just q borde följa dig. Goda/vi har ju jättesvårt att hitta varandra i denna lek tycker jag.Och jag är osäker på hur mycket jag kommer hänga här, då jag behöver sova mer innan jobbet inatt.
Gör jag det enkelt för mig nu? Kanske, men det skaver ändå lite för mig när jag börjar se mönster.
Om q vore god, varför inte haka på och " stötta" mig? Som ulv vore det väl utmärkt? Mina röster har lagts tidigt, så möjlighet har funnits.
Nu ser jag att Jfrelin röstar där idag, vet inte var jag har henne, förutom att jag i alla fall inte kan se J som fårulv.
Blacksmithfarm röstar återigen på qitis
Jag undrar varför man som som god ska veta vem man ska följa, förutom nån man tycker haft vettiga tankar.Uppenbarligen har goda varit uppe för lynch så varför skulle onda följa just dig?