Den klassiska frågan. Vilka 3 saker skulle du vilja ha på en öde ö?

Tror att jag byter ut multiverktyget mot en yxa. De små verktygen kan man ersätta om det finns stenar och träd på ön men en yxa är mer mångsidig oavsett ö förmodligen.

Jag har bott på en öde ö utanför Kreta, det gick att vada dit när det var lågvatten. Det kom en fiskare en gång i veckan med färsk frukt, mest vattenmelon o vindruvor. Vi hade med oss en säck färdigblandad med havregryn, mjölkpulver o russin samt Neskaffé.
vi badade mest o brorsan lärde mig simma genom att välta luftmadrassen 20 meter från land.
Vi bodde i en stor grotta.

Or min a roliga lista.
Kudde, så jag kan skrika i för min frustration över att bara hitta fel partner på en öde ö.
Pistol med amution, när andra män kommer och försöker kidnappa min partner från min öde ö.
Kortlek, för det kommer alltid någon och kommenterar vad jag gör fel när jag läger pasiains

Ja vilka saker skulle ni välja?
Om jag är tråkig skulle jag säga
en motor båt
bränsläe
navigation utrustning

Vilken typ av ö?

Typ denna... säg mitt ute i Stilla Oceanen nånstans. Troligen vinet, pistolen och kulan. För att slippa dö av törst och sol först.

30345

En sån här... tja, någonslags elddon, vattenreningstabletter och en kniv kanske? Borde finnas sötvatten någonstans om det är så grönt och det borde går att hitta en del musslor och sånt.

Att vara ensam gör mig ingenting - en period i alla fall, tills jag förhoppningsvis blir räddad.

Däremot att dö av svält och törst gör mig en jävla massa.

30348

Jag har bott på en öde ö utanför Kreta, det gick att vada dit när det var lågvatten. Det kom en fiskare en gång i veckan med färsk frukt, mest vattenmelon o vindruvor. Vi hade med oss en säck färdigblandad med havregryn, mjölkpulver o russin samt Neskaffé.
vi badade mest o brorsan lärde mig simma genom att välta luftmadrassen 20 meter från land.
Vi bodde i en stor grotta.

Hur lange bodde ni dar? Du verkar ha haft en bade spannande och annorlunda uppvaxt.

En pistol, och skjuta mig med. Låter fasansfullt att sitta på en öde ö.

Nej, nej, nej ... det ar darfor man tar med sig den mest interessanta personen till on ... nagon man garna skulle vilja prata med. Och vin. Vin ar viktigt. :laugh:

Hur lange bodde ni dar? Du verkar ha haft en bade spannande och annorlunda uppvaxt.

Nej, nej, nej ... det ar darfor man tar med sig den mest interessanta personen till on ... nagon man garna skulle vilja prata med. Och vin. Vin ar viktigt. :laugh:
Det var flera veckor, minns inte så mycket jag var bara 4 år. Sen parkerade de mig på ett nunnekloster när de gav sig av för att bestiga Mount Ida.

Jag måste ha madrass, massor med mat, hygienprylar, ett hus, dusch, möbler, trevligt sällskap, böcker, internet.....jag passar inte på en öde ö :p

Två kärnvapenramper med tillhörande interkontinentala kärnvapenrobotar och en satellittelefon.

Ena roboten för att detonera på en avlägsen plats och det andra för att hålla världen som gisslan. Mina krav på dagliga matleveranser, kostnadsfritt Netflix och HBO samt en tårta på min födelsedag skulle förmedlas till FNs säkerhetsråd med hjälp av ovan nämnda telefon

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 410
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 062
Senast: inverterad
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 587
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
17 097

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • DIY hästvård
  • Atletix