Tror att jag byter ut multiverktyget mot en yxa. De små verktygen kan man ersätta om det finns stenar och träd på ön men en yxa är mer mångsidig oavsett ö förmodligen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja vilka saker skulle ni välja?
Om jag är tråkig skulle jag säga
en motor båt
bränsläe
navigation utrustning
Ja vilka saker skulle ni välja?
Om jag är tråkig skulle jag säga
en motor båt
bränsläe
navigation utrustning
lämnar den frågan öppen,Vilken typ av ö?
Typ denna... säg mitt ute i Stilla Oceanen nånstans. Troligen vinet, pistolen och kulan. För att slippa dö av törst och sol först.
Visa bifogad fil 30345
Min ser ut såhär snarare:Vilken typ av ö?
Typ denna... säg mitt ute i Stilla Oceanen nånstans. Troligen vinet, pistolen och kulan. För att slippa dö av törst och sol först.
Visa bifogad fil 30345
Min ser ut såhär snarare:
Jag har bott på en öde ö utanför Kreta, det gick att vada dit när det var lågvatten. Det kom en fiskare en gång i veckan med färsk frukt, mest vattenmelon o vindruvor. Vi hade med oss en säck färdigblandad med havregryn, mjölkpulver o russin samt Neskaffé.
vi badade mest o brorsan lärde mig simma genom att välta luftmadrassen 20 meter från land.
Vi bodde i en stor grotta.
En pistol, och skjuta mig med. Låter fasansfullt att sitta på en öde ö.
gillar din tanke.Hur lange bodde ni dar? Du verkar ha haft en bade spannande och annorlunda uppvaxt.
Nej, nej, nej ... det ar darfor man tar med sig den mest interessanta personen till on ... nagon man garna skulle vilja prata med. Och vin. Vin ar viktigt.
Det var flera veckor, minns inte så mycket jag var bara 4 år. Sen parkerade de mig på ett nunnekloster när de gav sig av för att bestiga Mount Ida.Hur lange bodde ni dar? Du verkar ha haft en bade spannande och annorlunda uppvaxt.
Nej, nej, nej ... det ar darfor man tar med sig den mest interessanta personen till on ... nagon man garna skulle vilja prata med. Och vin. Vin ar viktigt.
Hur lange bodde ni dar? Du verkar ha haft en bade spannande och annorlunda uppvaxt.
Det var flera veckor, minns inte så mycket jag var bara 4 år. Sen parkerade de mig på ett nunnekloster när de gav sig av för att bestiga Mount Ida.