Det bra med bebisar är att de inte har så bra koll på vad som är "läskigt"Ja, tänkte lägga lite plastdunkar som ifyllnad nästa gång. Måste bara hitta lagom nivå på fyllet så det inte blir för skrämmande för att de ska våga hoppa alls...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det bra med bebisar är att de inte har så bra koll på vad som är "läskigt"Ja, tänkte lägga lite plastdunkar som ifyllnad nästa gång. Måste bara hitta lagom nivå på fyllet så det inte blir för skrämmande för att de ska våga hoppa alls...
Konstigt nog slarvar jag aldrig med hoppträning/galoppträning/roadwork
Roadwork är ändå inte så roligt under skånsk vinterJa det är verkligen jättekonstigt
näääääjjjjjjjjj!Jag rider inte första tågarp har jag bestämt utan väntar till vinslöv. Det känns mer humant i mitten av april med tanke på detta skitväder.
Sen återstår det att se vilken häst det blir.....
näääääjjjjjjjjj!
Jag rider inte första tågarp har jag bestämt utan väntar till vinslöv.
Surprise!!
Jag är för gammal för ösregn i mars
Förra året snöade det.
Äsch, jag har ridit terrängträning i nysnö i MAJ.... @fio
(bara någon cm som töade bort under dagen lyckligtvis)
lovar!!!Kan du ordna lite torrt väder och sol och +15 grader så...
lovar!!!
Vill bara flika in att det snöar här.
Men jag ska iaf strax iväg och kolla ny stallplats. Då får jag riktig ridbana och 4 min med släp till terrängbana.
Det var +1 och snöblandat på väg hem igår kväll. Flyinge är nästan helt översvämmat, inte långt kvar till elevbostäderna Åbanan skulle jag gissa har typ 50 cm å över sig, staketet sticker upp lite bara.
Tänkte försöka åka o titta på @Krumelur I Tågarp efter lunch
En sanning med modifikation. Pga förra styrelsens beteende så sades avtalet upp av markägaren. Men nu har en ny styrelse bildats i föreningen och det finns förhoppning om nytt avtal.Jag trodde den var nerlagd?