Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul och Grattis @Lady_D ! Kommer bäbisen få följa med till Badminton i år?
ähh du kan vara kass i dressyr, det gäller bara att hoppningen är lite bättre så du får starta terrängenJag försöker febrilt övertyga mitt sto om att vi behöver fila på dressyr. Men det slutar ändå bara med att vi busgalopperar i snön. Tips på hur man blir mer seriös ryttare?
ähh du kan vara kass i dressyr, det gäller bara att hoppningen är lite bättre så du får starta terrängen
Jag försöker febrilt övertyga mitt sto om att vi behöver fila på dressyr. Men det slutar ändå bara med att vi busgalopperar i snön. Tips på hur man blir mer seriös ryttare?
Emigrera till ett land/en landsdel utan snö....
(Mvh sjukt avis )
Jag vet inte, de som bor i den landsändan verkar mest gnälla på vädret för tillfället...Emigrera till ett land/en landsdel utan snö....
(Mvh sjukt avis )
Jag vet inte, de som bor i den landsändan verkar mest gnälla på vädret för tillfället...
Men jag ska inte vara sån, jag lär sitta och gråta för mig själv när ni börjar skriva om terrängträningar.
Mvh, Lady_S
http://eventingnation.com/this-video-of-michael-jung-riding-in-the-snow-is-winter-goals/Vad sa du? Tittar just nu på klipp från Tågarp idag
Jag har föreslagit utomhusterräng på bana (grus) i början av mars om detta väder håller i sig. Vi får se hur det går.
Vi skulle kunnat ha det nu faktiskt, 7 - 8 plusgrader. Men jag nöjer mig för ögonblicken med att ha planerat skutta lite cavaletter och småhinder på söndag. Ska testa om en av dressyrhästarna möjligtvis kan tänka sig leka fälttävlanshäst med mig så småningom.
Dels OT @fio - hur många hästar har du nu? Hille, den "nya" och en eller två grå?