Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Krumelur
Just det, jag ska också till Badminton i år, vi bokade nyss, ska bli så kul!!!
(Enda smolket i bägaren är ju att det är samtidigt som Gärds, äsch!)
Här nere blir det förhoppningsvis säsongens första terrängträning för Trollet och kusinen på söndag.
@Bison Jag var på Grevagården o red inomhusterräng för Elin Göransdotter i januari.
Det var jättekul!! Så det tycker jag du ska göra om du bor i närheten. Det är till helgen om jag fattat det rätt. --- Själv har jag anmält mig till Påsklägret hon ska ha. Då ska vi sova över å sånt. Bor ju en bit ifrån. Ska bli jättekul!
Jaha @fio vart och för vem ska du träna på grus någonstans då? Jag skulle gärna hänga på!
Jag är inget fan av inomhusterräng överhuvudtaget. Kan verkligen inte se tjusningen med det?
Det lindrar abstinensen något.
Har kommit igång med träningarna nu och känner mig så redo för säsongen med en liten hög hästar. Vilka planerar att komma till stilterrängen? Tågarp? hoppas verkligen inte vi får något vinter-bakslag nu!
Jag smyger mig in här och tänker att det är i den här tråden jag absolut hör hemma
Debuterade stilterräng och H90 förra året efter typ 12 års fälttävlansuppehåll. I år är planen H90 och om allt fortsätter gå så bra som det gjort så eventuellt H100 till hösten. Hur brukar ni tänka angående att gå upp i klasser? Såklart ingen brådska och efter hästens styrka/ kondition/ ålder osv.
TackJag brukar gå upp när de känns färdiga i hoppningen och terrängen. Jag vill gärna kunna rida 110 hoppning med en häst som ska gå h100 (sedan kommer jag kanske inte till start, men att de ska kunna göra det), hoppa ner i vatten och vara ganska klara på smalhinder då det ofta kommer i kombination. Ibland hänger inte dressyren med riktigt lika bra
Ibland hänger inte dressyren med riktigt lika bra