Mat och alkohol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är glad att jag åkte! Det var strålande vackert väder, torrt och fint underlag och alldeles underbart!
Ja det dåliga vädret väntar till Vinslöv , det såg nämligen i sista stund att jag inte var med i Tågarp
Och lyckan att LEDA I GRIMMA PÅ TÄVLING
Eller hur!!
Mitt lilla djur var så nöjd med att få gå och beta ordentligt utan bett och utan att riskera att trassla in sig i tyglar.
Aha, är det så det funkar!
Men, om vädret är så smart så borde det veta att du stryker dig om det regnar?
Och lyckan att LEDA I GRIMMA PÅ TÄVLING
Gäller det bara fälttävlan? Har inte läst de andra TR
Ja. Hoppning är fortfarande leda i det man rider med. Dressyren ingen ändring.
Men vad töntigt. Varför skulle dressyrhästar behöva ledas i bett liksom, men inte fälttävlanshästar?
Vänta nu förresten - man får väl numera tävla bettlöst inom dressyren med?? Men inte leda?
De har ju från början varit tränskrav i dressyr, hopp o fälttävlan.
Vissa tävlingar tror jag har separat avdelning? Och då utgår jag såklart ifrån att man får leda i det man rider i då.
Ja jag vet, men tycker liksom att om de tar bort kravet på fälttävlanstävlingar så kan de väl ta bort det överalt? Man får ju leda i grimma oavsett gren i Norge och Danmark, säkert flera andra länder med.
Hoppas vi kan förbättra dressyren lite till
Hypnos kanske fungerar annars? Hade en klasskompis som tog betablockare för att våga hoppa, kan man ta antidepp eller liknande för att tycka att dressyr är roligt?Hahaha nu får du äta upp det där hatet mot dressyr
Hypnos kanske fungerar annars? Hade en klasskompis som tog betablockare för att våga hoppa, kan man ta antidepp eller liknande för att tycka att dressyr är roligt?
I hoppning får du leda hästen i det huvudlag som du tänker tävla med. Så tänker du tävla med grimma så får du leda i grimma. Samma i dressyren, kanske?Vänta nu förresten - man får väl numera tävla bettlöst inom dressyren med?? Men inte leda?
Ja helt sjukt.Hahaha WHAT? Betablockare?
I hoppning får du leda hästen i det huvudlag som du tänker tävla med. Så tänker du tävla med grimma så får du leda i grimma. Samma i dressyren, kanske?
Personligen så ser jag inte riktigt problemet, utom möjligen att det skulle underlätta att veterinärbesikta i grimma. Jag är så nitisk att min häst inte får beta på tävlingsplatser, jag vet ju inte vilken häst son varit där och snorat i gräset innan.
Mvh,
Lady_S