Snacka om lokalt väder. Igår kväll hade vi sex grader. Idag är det nästan nio grader
Eller hur! Både lokalt och extremt växlande. Var så fint väder i Tågarp nu efter lunch och @Krumelur var en stjärna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snacka om lokalt väder. Igår kväll hade vi sex grader. Idag är det nästan nio grader
En sanning med modifikation. Pga förra styrelsens beteende så sades avtalet upp av markägaren. Men nu har en ny styrelse bildats i föreningen och det finns förhoppning om nytt avtal.
Det var +1 och snöblandat på väg hem igår kväll. Flyinge är nästan helt översvämmat, inte långt kvar till elevbostäderna Åbanan skulle jag gissa har typ 50 cm å över sig, staketet sticker upp lite bara.
Tänkte försöka åka o titta på @Krumelur I Tågarp efter lunch
Låter som riktigt härligt väder. En bekant postade denna på fb häromdagen. Mycket talande...
Visa bifogad fil 26811
Jag hoppas Össjö kommer igång med sin terrängbana i sommar så då kan jag köra dit fullblodet! (och någon annan får rida...) @Wilisia
Jag gillar troligen att det är enklare har ingen som ska gå det än så har bara kollat på det. De har väl bara tagit internationella rakt av va?Vad tycker ni om det nya H100 och 1* programmet?
Jag red igenom delar av det häromdagen, och upptäckte att det var mindre tvärning i skänkelvikningen. Jag tycker att det är lite synd att förvända galoppen är borta.
Jag tycker egentligen att det hade räckt att ändra från nedsittning till frivillig lättridning i travökningen i det gamla programmet.
Jag ställer alltid upp bara de kan lyfta på benen och inte tappar mig med mening
Jag gillar troligen att det är enklare har ingen som ska gå det än så har bara kollat på det. De har väl bara tagit internationella rakt av va?
kan inte garantera något av de, men jag filmar gärna er.Jag ställer alltid upp bara de kan lyfta på benen och inte tappar mig med mening
det gör inget nu, jag kan inte åka till Tågarp nu. O jag kommer aldrig åka till VinslövDet är försent nu Blir en hopptävling inomhus istället. Hade ändå blivit tvungen att komma ut på nått innan. Vi har bestämt att inte åka någonstans innan den 25 e pga alla smittor.
det gör inget nu, jag kan inte åka till Tågarp nu. O jag kommer aldrig åka till Vinslöv
Och själv har jag fortfarande en meter snö på gräsmattan...
Mvh,
Lady_S
Och själv har jag fortfarande en meter snö på gräsmattan...
Mvh,
Lady_S
Nej jag kan inte heller åka till vinslöv för jag får ingen semester den helgen. Blir en hemma hopptävling på söndag em istället
Börjar man bli gammal när man vill vara hemma och fira Påsk istället för att tävla
Börjar man bli gammal när man vill vara hemma och fira Påsk istället för att tävla