Superfin! Och Magnus är ju fantastisk! Ser fram emot helgen när det är min tur!Satsar också på att hamna på ignore-listan.
Tjohooo tyckte en liten femåring första gången på terrängbanan:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Superfin! Och Magnus är ju fantastisk! Ser fram emot helgen när det är min tur!Satsar också på att hamna på ignore-listan.
Satsar också på att hamna på ignore-listan.
@yllva
De måste vara rejält urtvättade för de är blåa egentligen
Tiger är förresten frisk
@Murray mfl
Har skrivit åt Magnus en gång och jag blev helt kär Har han vanliga träningar eller är det för typ landslag o sånt?
Det är faktiskt diskriminerande och osolidariskt mot oss här i norr att ni sydlänningar redan har tjuvstartat med terrängträning! Hajjernas terrängbana öppnar 1 maj. 1 MAJ!!! Det är ju en eeeeeeeeeeeeeeevighet kvar tills dess.
Jag kör uttnötningstaktik nu för att få någon av fröknarna Carlerbäck i Målsryd eller Wendestam i Tranemo att skärpa till sig.
1 Maj?? Det är ju halvvägs in på säsongen! Första tävlingen är ju stilterräng den 28 mars.
Nej de är vit och guld???
OMRÖSTNING!! Jag röstar på vit och guld! Motivering: För att det ÄR vit o guld.
Du är gammal och färgblind.OMRÖSTNING!! Jag röstar på vit och guld! Motivering: För att det ÄR vit o guld.