Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
@the_connemara
När var du där?
Vi var där igår också :)

Kom på strax efter 10 att det var träningar så typ halv elva till tolv nåt. Lyckades pricka in Rebecca o CC och Sandra Gustavsson på någon ny fin, kul! Har medvetet helt låtit bli att titta i.listorna för då hade jag stått där hela helgen klistrad vid Teds sida, jag ÄLSKAR att titta på träningar!

När red du? Kändes det bra? Var ni nere några dagar eller?

Hörru Marv, du får ju skriva ett en mil långt inlägg MINST oxå nu när jag inte kunde se er! Hur är Chatsi nu med rygg o sånt? Och hur går det med vårt gemensamma (nåja, med tanke på storleken på hinder känns det som att ni kommit betydligt längre än oss :p) problem?

Kom på strax efter 10 att det var träningar så typ halv elva till tolv nåt. Lyckades pricka in Rebecca o CC och Sandra Gustavsson på någon ny fin, kul! Har medvetet helt låtit bli att titta i.listorna för då hade jag stått där hela helgen klistrad vid Teds sida, jag ÄLSKAR att titta på träningar!

När red du? Kändes det bra? Var ni nere några dagar eller?

Vad roligt :)

Jag red inte för Ted utan för Magnus. Red mellan 15-18 och är väldigt nöjd :)
Red idag också och är nu äntligen hemma i norr igen.

Nå, bara över helgen @Novali01 fick de låna oss, eller var det tvärtom?
Om fjollträsk = sthlm så kan jag meddela att vi numera huserar lite mer norrut. :)

Om inte lastaren hade gått I sönder igång så hade jag också fått hoppa stockar :(. Grannen hade röjt stengärdet och jag fick ta hem två enorma trädstammar ^_^ sågade av grenar och fick upp den första på lastaren och just då så beslöt lastaren sig för att dö.... Skit i diseltanken. :(

Idag firar vi dock första naken dagen för hästarna, de fick dagen till ära vara i sommarhagen och mumsa fjolårsgräs :bump:
Hoppas att gräset kan börja växa snart så de inte trampar sönder vinter hagarna ännu mer. Den ena är det inte en gräs rot kvar i :/.

Jag var också på terrängbanan igår :) (första gången i år och andra gången med min nye lille häst).
Superkul, har nog inte haft så kul på en terrängbana sen min förrförre häst gick bort. Han poppade fint över alla småhinder jag styrde på och tyckte allt var latjolajban :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
833
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 440
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
770
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 657
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar