Men Finn då
Hoppas Atan sköter sig eller börjar hon med bli tonåring?
Lite tonåring, men hon är ju en tik, hon kan kontrollera sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men Finn då
Hoppas Atan sköter sig eller börjar hon med bli tonåring?
Lite skräckblandad förtjusning här - har bokat tåg etc för mig och Ascot till Duved då vi ska vandra vid Jämtlandstriangeln! Har vandrat en del men aldrig ensam utan någon annan person så liiiite nervös . Leden är ju dock svår att missa och jag har bokat boende på fjällstationerna (hundrum) så att jag slipper släppa på tältet. Packförberedelserna pågår! På tisdag natt bär det av.
Japp, det blir bara jag och Ascot. Har dock bokat guide för toppturen från Sylarna så där blir vi en mindre grupp (om det blir av).Åh vad härligt! Lyllos!
Går ni ensamma?
Japp, det blir bara jag och Ascot. Längtar! Har inte vandrat i fjällen på många år (senaste årens vandringar har blivit mer söder ut).
Vi har precis gått Blåhammaren tur & retur, (gått triangeln tidigare år) det kommer gå jättebra för dig! Folk är så himla trevliga och hjälpsamma och vyerna är fantastiskaLite skräckblandad förtjusning här - har bokat tåg etc för mig och Ascot till Duved då vi ska vandra vid Jämtlandstriangeln! Har vandrat en del men aldrig ensam utan någon annan person så liiiite nervös . Leden är ju dock svår att missa och jag har bokat boende på fjällstationerna (hundrum) så att jag slipper släppa på tältet. Packförberedelserna pågår! På tisdag natt bär det av.
Haha jag är av och till lite smått stressad över det men har bestämt mig att jag måste våga mer i livet och då jag verkligen vill vandra i fjällen i år med Ascot och inga av mina vandringsintresserade kompisar kan så blir det bara jag och Ascot denna gång. Har gått Jämtlandstriangeln förr, dock 10 år sen, och vet att den delen vi ska gå (Storulvån till Sylarna) är mkt välmarkerad. Hela Jämtlandstriangeln blir det tyvärr inte då hundrummem på fjällstationen Blåhammaren var fullbokade.Tufft av dig att ge dig iväg ensam. Det hade jag aldrig vågat
Haha jag är av och till lite smått stressad över det men har bestämt mig att jag måste våga mer i livet och då jag verkligen vill vandra i fjällen i år med Ascot och inga av mina vandringsintresserade kompisar kan så blir det bara jag och Ascot denna gång. Har gått Jämtlandstriangeln förr, dock 10 år sen, och vet att den delen vi ska gå (Storulvån till Sylarna) är mkt välmarkerad. Hela Jämtlandstriangeln blir det tyvärr inte då hundrummem på fjällstationen Blåhammaren var fullbokade.
Å va härligt! Mitt minne är att vyerna är fantastiska!Vi har precis gått Blåhammaren tur & retur, (gått triangeln tidigare år) det kommer gå jättebra för dig! Folk är så himla trevliga och hjälpsamma och vyerna är fantastiska
Till vilken av fjällstationerna ska du gå först?
Man får ta det stegvis och peppa sig själv! Jämtlandstriangeln är ju jättefin ofta i augusti så kanske kan du vandra (med sonen?) i början av september? Dagsturer kan man också göra. Ska finnas flera fina turer från tex Storulvsån. Är ju dock en bra bort från er men Snälltågen går från tex Lund till fjällen unde augusti och september.Jag måste bli mer som dig! Annars får jag väl aldrig vandra i fjällen. Fick ryggsäck mm av maken i fjol men vi kom oss inte iväg. Planen var att vandra i år men det blev ju som det blev och nu tokjobbar jag till Augusti ut
Lite skräckblandad förtjusning här - har bokat tåg etc för mig och Ascot till Duved då vi ska vandra vid Jämtlandstriangeln! Har vandrat en del men aldrig ensam utan någon annan person så liiiite nervös . Leden är ju dock svår att missa och jag har bokat boende på fjällstationerna (hundrum) så att jag slipper släppa på tältet. Packförberedelserna pågår! På tisdag natt bär det av.