Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, jag gissade ganska bra på hur hundarna skulle bli placerade i lopp 1. Nu har mina damer fått en promenad också och jag har fått bilder på fina hundar från vän som är på plats på EM. Gah. Jag vill vara där och spana på hundar... Känner att jag behöver ta världens längsta roadtrip bara för att åka runt och spana salukis någon gång
Sällskap är alltid bra vid långa roadtripsSäg till om du vill ha sällskap
Åh vad skönt att höra!Höften var fortsatt i led hon har börjat stödja yttepytte på benet nu, främst när hon står stilla och när hon kissar/bajsar. Ortopeden tycker att hon ska stödja på benet så gott som fullt ut inom en vecka, men att det är bättre att det tar lite längre tid än att vi jäktar fram något.
Han tyckte inte att hon skulle simmas för att rehabas i första hand, utan rekommenderade korta promenader i gräs upp till handloven ungefär, så vi får börja där helt enkelt
Härligt!Höften var fortsatt i led hon har börjat stödja yttepytte på benet nu, främst när hon står stilla och när hon kissar/bajsar. Ortopeden tycker att hon ska stödja på benet så gott som fullt ut inom en vecka, men att det är bättre att det tar lite längre tid än att vi jäktar fram något.
Han tyckte inte att hon skulle simmas för att rehabas i första hand, utan rekommenderade korta promenader i gräs upp till handloven ungefär, så vi får börja där helt enkelt
Det där med att skritta verkar wachtlar ha svårt med. När huliganen skulle skritta enbart 3×5min efter operationen av den lösa benbiten så grät jag mest. Nu läkte det trots att jag tillåt travsteg för att vi överhuvudtaget skulle överleva. Men fruktansvärt frustrerande för oss båda. Ville tycker också att det är en rätt trist gångartHon använder sitt ben igen Hon är inte helt happy på mig eftersom jag får "tvinga" henne att skritta, hon tycker personligen att det där med att skutta fram är betydligt mer tidseffektivt
På gårdagens veterinärbesök såg allt fint ut, och de skrattade gott åt henne när hon först försökte sno varenda leksak de hade i sina korgar vid kassan, nappade åt sig en plastorkidé som hängde ned när vi passerade den i väntrummet samt när hon gav efter för ingivelsen att försöka ta sig till en stackars katt som satt i bur som kom runt ett hörn Som tur var gick vi precis in i ett rum, så hon hann inte mer än ett par steg innan vi vek av kursen så att säga.
Hon börjar nog känna sig som vanligt nu