Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Första gästen i mitt nya hem var den här damen, Criga. En av mina fina uppfödningar Hon och hennes fantastiska matte tog tåget hit för att hälsa på i några timmar. Jag kommer stå som reservägare till Crigisen om det skulle behövas igen
Visa bifogad fil 30671
hon är verkligen den typ av hund jag gillarFörsta gästen i mitt nya hem var den här damen, Criga. En av mina fina uppfödningar Hon och hennes fantastiska matte tog tåget hit för att hälsa på i några timmar. Jag kommer stå som reservägare till Crigisen om det skulle behövas igen
Visa bifogad fil 30671
Det är svårt att hålla dem nöjda, har ni tränat några trix? Jag tänker spontant av typen, lägg huvudet emot kopp/stol/pappersbit eller liknande. Ganska lugna trick som ändå kräver koncentration.Blev väckt av maken imorse då Lemmy tagit sig ur ortosen. Han hade fått ur det onda benet ur den. Sen hittade åt han sopor, det brukar inte han göra men livet är väl tråkigt nu.
Tips på tricks som funkar för en med hopp /bus/ snabba rörelser förbud?
Han har inte uppskattat nosework när vi provat förut.
Han får fortfarande bara gå 5 min rastning i långsam skritt..
Blev väckt av maken imorse då Lemmy tagit sig ur ortosen. Han hade fått ur det onda benet ur den. Sen hittade åt han sopor, det brukar inte han göra men livet är väl tråkigt nu.
Tips på tricks som funkar för en med hopp /bus/ snabba rörelser förbud?
Han har inte uppskattat nosework när vi provat förut.
Han får fortfarande bara gå 5 min rastning i långsam skritt..