Asni är en högst krävande hund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt att höra att hon är hemma! Jag var lite orolig att det skulle hittas fler skador - är så otroligt osannolikt att hon är vid såpass god vigör efter en sådan påkörning.
Hon får se till att läka ihop fint nu
Min Lady, med allergier, äter Hills Z/DHar ni provat hypoallergenic eller anallergenic från RC? När Rollo var som värst så hjälpte det inte att prova att utesluta massa olika kött osv. utan vi fick köra på ett riktigt allergifoder.
Hårda spår, kan det funka?Blev väckt av maken imorse då Lemmy tagit sig ur ortosen. Han hade fått ur det onda benet ur den. Sen hittade åt han sopor, det brukar inte han göra men livet är väl tråkigt nu.
Tips på tricks som funkar för en med hopp /bus/ snabba rörelser förbud?
Han har inte uppskattat nosework när vi provat förut.
Han får fortfarande bara gå 5 min rastning i långsam skritt..
Åh fy. Hoppas verkligen det går att ordna utan operation...Återbesök för Ladda idag, vilket inte gick då bra höften har hoppat ur led igen.
Inlagd återigen och så ska de försöka lägga den tillrätta en gång till. Lyckas det inte denna gången kommer vi behöva operera henne.
Åh fy. Hoppas verkligen det går att ordna utan operation...
Ni minns kanske mina släktingars hundar som legat inne på Strömsholm för förgiftning?
Nu är den ena inlagd igen. Men nu med livmodersinflammation. De förra vändorna var dyra, nu hade de fått ett ca-pris på 40 000:-
Helt sjukt,här kostar det runt 12En pyo brukar gå på 40.000 kr i Stockholm så det förvånar mig inte.
Ja, det borde jag kunna göra! Har aldrig provat dock så får läsa på lite men det kan jag ju göra! Tack för tips!Hårda spår, kan det funka?
Annars olika trick, typ gäspa, skaka/nicka osv där han han vara rätt stilla?
Så tråkigt för er alla med rehab
Helt sjukt,här kostar det runt 12
inkl akutavgift, blodprover, ultraljud och/eller röntgen, operation på akuttid och sedan övernattning minst ett dygn?
Det tvekar jag på kostar enbart 12.000 kr.