Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen känns det som han fått en massa känslor för mig vilket får mig att bli mer defensive![]()
Känner så igen mig!! Det där med att folk tror de får känslor för någon de öht inte känner efter så lite tid. De bara klistrar dem på vem som helst liksom.
Ja han har skickat ett klipp där några tecknade figurer säger att de älskar varandra, fler gif med älskar också?
Liksom vi har inte ens setts...![]()
Den där typen har jag också stött på tidigare i mitt liv. Det är ju fullt normalt att bli defensiv för det där är ju liksom inte rimligt... Jag har inga som helst problem med folk som är öppna och visar känslor, men det där är ju nåt annat. Sånt tolkar jag snarare som en person som inte förstår sina känslor, saknar trygghet i sig själv och typ behöver en partner för att känna sig ”hel”, typ. Sällan ett bra utgångsläge för ett förhållande.Ja han har skickat ett klipp där några tecknade figurer säger att de älskar varandra, fler gif med älskar också?
Liksom vi har inte ens setts...![]()
Den där typen har jag också stött på tidigare i mitt liv. Det är ju fullt normalt att bli defensiv för det där är ju liksom inte rimligt... Jag har inga som helst problem med folk som är öppna och visar känslor, men det där är ju nåt annat. Sånt tolkar jag snarare som en person som inte förstår sina känslor, saknar trygghet i sig själv och typ behöver en partner för att känna sig ”hel”, typ. Sällan ett bra utgångsläge för ett förhållande.
Den där typen har jag också stött på tidigare i mitt liv. Det är ju fullt normalt att bli defensiv för det där är ju liksom inte rimligt... Jag har inga som helst problem med folk som är öppna och visar känslor, men det där är ju nåt annat. Sånt tolkar jag snarare som en person som inte förstår sina känslor, saknar trygghet i sig själv och typ behöver en partner för att känna sig ”hel”, typ. Sällan ett bra utgångsläge för ett förhållande.
Trevligt,Finns en kille på jobbet jag tycker är sååå söt. Kollade upp honom idag då jag fick veta vad han heter...
Han är NITTON ÅR. NITTON![]()
Som han som skickade ett stort fång blommor til mig innan vi ens hade setts.Känner så igen mig!! Det där med att folk tror de får känslor för någon de öht inte känner efter så lite tid. De bara klistrar dem på vem som helst liksom.
Jag har en myntapesto som är to die for på lamm.Trevligt,
Helt orelaterat. är det fler som gillar lamm efter påsk?
Jag dömer ingen!Jag har en myntapesto som är to die for på lamm.
Åtminstone ena sortens lamm, men det går säkert till fler.
Tror även det handlar om att man kan relatera till varandra enklare ? För mig handlar det mer om det och då i synnerhet naturvetenskap som jag kan relatera till. Dejtat väldigt många ingenjörer av olika slag, hehe. Men jag gillar ju också nördiga konversationer.Lite relaterat till "lammkött-frågan"....
Kom nyss över en ny forskningsrapport som visade på att kvinnor fortfarande, i dagens samhälle i Norge (som enligt FN är världens mest jämnställda samhälle) letar män som tjänar bättre än dom själva och har högre "status". Samt - håll i er för den här - att i de förhållanden där kvinnorna tjänade mest/hade högast status så blev relationen uppfattat som "sämre", och sannolikheten för skilsmässa var större.
Kanske något att ha lite sådär i bakhuvudet när man letar partner?(Kan ju lägga till att i mitt havarerade äktenskap så var det jag (kvinna) som hade längst utbildning och välbetalat jobb...)
Vad har ni för slags relation skulle du säga? Har ni liksom nån plan framåt?Klättraren skrev precis och frågade om jag vill ses i helgen. Vi har inte setts på 1 1/2 vecka nu och knappt hörts av heller (delvis för att han jobbat extremt mycket, vilket han förvarnade om). Kände mig måttligt pepp, frågade om han tänkt något särskilt då och gick sedan med på att ses iaf. Måste se till att verkligen prata ordentligt då också, för jag tappar verkligen helt lusten att ses när vi har så lite kontakt som nu. Samtidigt vet jag ju att bara vi ses så blir det bra, just då åtminstone.