För mig var det nog en process innan jag kände att pojkvän/flickvän kändes rätt. Först ville jag inte bli tillsammans innan vi had träffats på riktigt (trots att vi känslomässiga redan var tillsammans) och sen när vi väl hade träffats så visste jag säkert att det var den här personen jag ville leva med. Trots det så behövde jag vänja mig lite vid tanken på att ha en pojkvän, att vara någons fuck än, för det kändes enormt främmande för mig. Jag tror inte riktigt jag landat i att bli bekväm i det förrän i år, efter att vi känt varandra i 2 år och 1 år sedan vi först träffades. Vi har ju varit tillsammans och han har ju varit min pojkvän, jag har bara inte riktigt känt mig hemma i det, på något sätt. Svårt att förklara och det här låter nog bara luddigt. Men jag hade nog trott att jag aldrig skulle bli kär eller ha ett förhållande, och därför kändes det så himla främmande att plötsligt bara vara "en flickvän". På så sätt har det säkert varit bra att vi har haft det här på distans, för då har jag kunnat vänja mig i min egen takt liksom.
Förstår absolut och uppskattar ditt svar jättemycket!! ❤