Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HÖGERswipe menar jag! Jag hittar ingen att swipa höger påJag gjorde lite tvärtom. Efter tio år med svärmorsdrömmen så tokkärade jag ner mig i en man bokstavligen inlindad i varningstejp. Ja, bokstavligen. Gulsvartrandig tejp. Och fler lösa skruvar än en ikeamöbel efter 4 flyttar. Tonårkärlek när man fyllt 40 trodde jag inte på, men så var det. Det höll inte två år, 1.5 år senare och jag saknar fortfarande de bra bitarna väldigt mycket, men det hjälper inte alltid att man älskar varandra.
Jag har därför varit singel i sedan april 22 men alla män är så OINTRESSANTA. Min vänsterwipes ratio är väl 1/250 och IRL träffar jag inte nån vettig heller.
Jag har mött 1 enda het snubbe på denna tiden, men han var för ung, för upptagen, way out of my league och till och med jag kunde inte ignorera bannern med "dåligt beslut" han borde ha burit.
Vi sitter alla i samma båt tänker jag. Jag swipe:ar höger på kanske 1/500.HÖGERswipe menar jag! Jag hittar ingen att swipa höger på
Det låter….. besvärligt...Men jag orkar inte
Tindertjejen är så himla gullig!! Och jag sitter och fånler. Vad händer
Ja men hallå lixom! Det syns juDet låter….. besvärligt...
Ni får ha varsitt smörpaket!Tror jag träffat någon. Vete tusan hur det har gått till men jag har en extra tandborste här och en massa smågrejer som blir fixade runt huset. + En del middagar lagade.
Vi träffades genom gemensamma vänner. Han liksom björ in sig själv och innan jag visste ordet av så har vi varit på dejt, Han har tagit med mig på stå-up komik. Middag och verkar alldeles, alldeles för normal.
Jag vet inte hur jag känner. Jag vet hur han känner. Inget han sagt rakt ut men jag märker det på honom.
Han lägger ingen press men tar mycket plats.
Och gör rejäla vidriga gropar i smöret. På riktigt VEM gör en stor grop i mitten på smörpaketet?
Jag vet inte vart jag står men det är iallafall väldigt trevligt att bara umgås. Får se vart det bär vägen.
MS?Och nu blev saker och ting lite mer komplicerade. Jag är ju inte det minsta anonym här så... Men ja, jag har väl egentligen varit ganska så kär ett tag.
Men MS kanske har svalnat och isf är det lugnt och blir lite mindre drama.
Ja, ja. Det har varit en intensiv vecka och det har oavsett varit jättekul och härligt med snabba puckar, liksom. Nu väntar en jobbhelg och lite välbehövlig paus med alla känslor...
Har samtalat IRL i tre timmar med trevlig person. Det får gärna bli repris på den men det här med inte helt matchande barnfri tid bökar till det lite.
"Metallsnubben", inte sjukdomen .
Men "manipulation"? Om någon jag känt i 25 år skulle börja säga såna här saker skulle jag tycka att det var tusen gånger konstigare än om en främling skulle göra det. Håller med @Tonto den här människan låter inte frisk!
Jag ringde faktiskt mitt ex och frågade hur det är ställt med D efter att ni två reagerat. Jag har reagerat på vissa andra grejer, tex att han stavar mycket fel och frågar samma frågor flera gånger, men jag har skyllt på att han haft jour och jobbat dygnet runt i ett par veckor. De har fått en ny lag på Irland som säger att alla veterinärer måste ha jour, så jag förstår problematiken. Men för mig var det lite missbruksvarning, trots att jag vet att D inte dricker alls. Men jag är ju så skadad från mitt jobb också (missbrukare).Han låter ju inte riktigt frisk. Förstår ärligt talat inte varför du ens fortsätter ha kontakt med människan?
Om jag fattat det rätt så är det en du varit intresserad av förut (haft ihop det med?) som nu fått veta att du dejtar MS? Och därför blir intresserad? Lite "man saknar inte kon förrän båset är tomt" känsla på det och kanske en liten röd flagg tycker jag, men det kanske är jag.Äh. Ni fattar väl ändå. Någon fick eld i baken när det var ett faktum att jag dejtade någon annan... Och hur bra det än känns med Metallsnubben, så har vi bara träffats tre gånger.
Men jag vill inte känna mig otillräcklig och klängig igen.
Men, men och MÄN.