Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gick bra att träffa B. Vi såg serie, film och pratade. Han frågade om det var okej om vi skedade 😅 vilket jag är fine med så länge det inte blir för mycket. Har hört att man kan bli deprimerad om man inte får kroppskontakt 😂

Den andre, vad ska vi kalla honom? Coachen kanske. Han hörde av sig med ett bootymeddelande igår, jag låg och sov, men vill träffa honom igen bara jag slutar blöda 24/7...

Men heliga guds moder och alla änglar!
Jag har varit på en helt fantastisk första dejt. Med metallbandssnubben som skickade låtsnuttar till mig, om ni minns.
På riktigt helt galen kemi på... Ja, alla plan. Samtal som flöt på, grym kemi. Samma humor. Blev lite hångel som bara var... Jättemysigt. Direkt. Utan liksom att man ska hitta varandra i intensitet och så.. Och typ två timmars telefonsamtal när vi kom hem. Alltså. Helt sanslöst.

Kan det vara då här? På en första dejt??? Sjukt ju!

Aiiieehhh! Jag visste inte man kunde gilla bilder på Tinder 🙈 Men nu har jag tydligen gjort det. Iofs ganska skojig bild av man som är vid liv, inte ser direkt anskrämlig ut och som dessutom skickat ett trevligt svepmeddelande. Yolo typ, jag får börja prata med honom. Han bor dock lite väl långt bort :cautious:

Jag märker att jag får lust att testa nästan-grannen lite. Det känns dock hittills som att köra chicken-race mot någon som har låst ratten, lagt en tegelsten på gaspedalen och satt sig i baksätet.

"Jag ska äta julbord med mamma och nu undrar hon om du vill följa m..."
"Absolut, vad kul!"
:nailbiting:

Nä men det blir säkert trevligt. Och så.

Senast ändrad:
Den andre, vad ska vi kalla honom? Coachen kanske. Han hörde av sig med ett bootymeddelande igår, jag låg och sov, men vill träffa honom igen bara jag slutar blöda 24/7...

Vill be om att få ändra namnet på honom till massagekillen istället 😁

Han lämnade röstmeddelande på instagram nu, ville ses ikväll, men jag är ju dyngsjuk. Och blöder 24/7 fortfarande.
Vad bra det går!!!!!! 😂😫

Men heliga guds moder och alla änglar!
Jag har varit på en helt fantastisk första dejt. Med metallbandssnubben som skickade låtsnuttar till mig, om ni minns.
På riktigt helt galen kemi på... Ja, alla plan. Samtal som flöt på, grym kemi. Samma humor. Blev lite hångel som bara var... Jättemysigt. Direkt. Utan liksom att man ska hitta varandra i intensitet och så.. Och typ två timmars telefonsamtal när vi kom hem. Alltså. Helt sanslöst.

Kan det vara då här? På en första dejt??? Sjukt ju!
Det är såna här berättelser som får oss gammelhönor som varit gifta för alltid att sucka längtande och känna att singellivet ändå inte hade varit så dumt i ett alternativt universum sådär… 😍 Iihh, blir typ pirrig i magen bara av att läsa, fy fasiken vilken kväll!!

Aiiieehhh! Jag visste inte man kunde gilla bilder på Tinder 🙈 Men nu har jag tydligen gjort det. Iofs ganska skojig bild av man som är vid liv, inte ser direkt anskrämlig ut och som dessutom skickat ett trevligt svepmeddelande. Yolo typ, jag får börja prata med honom. Han bor dock lite väl långt bort :cautious:
Det blev en mycket kortvarig Tinderkontakt. När magkänslan skriker "spring!!!" redan en kort bit in i konversationen ger jag inte nya kontakter en chans att förtydliga sig. Jag bara springer. Dvs blockar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 570
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 164
Senast: Lilla
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar