Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och framförallt ska jag ju inte vilja ligga med andra när jag träffar en person som det känns rätt med.

Jag tänker både ja och nej men du vet ju bäst hur du fungerar.

Är man av den monogama typen ska väl andra vara ointressanta, precis i början speciellt. Om det inte är så att man kanske behöver ”testligga” för att bli lite mer säker på sin sak (innan man uttalat någon form av exklusivitet).

Jag tänker både ja och nej men du vet ju bäst hur du fungerar.

Är man av den monogama typen ska väl andra vara ointressanta, precis i början speciellt. Om det inte är så att man kanske behöver ”testligga” för att bli lite mer säker på sin sak (innan man uttalat någon form av exklusivitet).

Jag var monogam tidigare iallafall 😁 tror jag är det fortfarande.

Hm. Jag gillar hur du tänker... :D
Jag letar efter något liknande. Det var rätt idealt som jag hade det i början av året, med en FWB jag låg med regelbundet och den andre mannen som jag hittar på klassiska "pargrejer" med utan att ha en sexuell/romantisk relation. Den senare har jag kvar, inte den förre. Jag vill helt enkelt inte dela livet med någon så mycket som en klassisk tvåsamhetsrelation inneburit för mig. Men jag gillar att få ligga, plus att ha nån som jag hittar på andra kul grejer med.

Tror inte jag skrev något om min dejt förra lördagen?
Hela förra veckan är lite dimmigt pga covid/influensa.
Han var i allafall trevlig och hyfsad lättpratad men jag kände redan från första blicken från honom att nä det här blir inget.
En grej var nog att med vinterskor var jag längre än honom. Lite synd, han hade kunnat vara rolig umgås med för han verkade hitta på kul grejer hela tiden.
Sen av förklarliga skäl blev onsdagsdejten inställd. Se om vi kan försöka få till ett annat tillfälle.
Annars är det ganska trögt i träsket.

En fråga till er som ser kvinnor på tinder. Är det många kvinnor i bikini, lättklätt i sina profiler? På de tinderprofiler jag får upp på män så är det 90 % som har bilder på sig själva utan tröja alternativt i badbyxor. Funderar över fenomenet, söker ändå i ålder 40-50 år tänker att lite intellekt vore kul?

En fråga till er som ser kvinnor på tinder. Är det många kvinnor i bikini, lättklätt i sina profiler? På de tinderprofiler jag får upp på män så är det 90 % som har bilder på sig själva utan tröja alternativt i badbyxor. Funderar över fenomenet, söker ändå i ålder 40-50 år tänker att lite intellekt vore kul?
Ja, en hel del lättklädda personer. Men då oftast i ett sammanhang. De ska eller har badat, tränar, är på en strand i ett varmt land osv. Sällan lättklädda selfies.

Jag söker män i liknande åldersspann som du, men av de jag får upp så är 90% påklädda skulle jag säga. Tinderalgoritmernas vägar äro outgrundliga :)

Min tatuerare försöker alltid hjälpa mig med killar 😂
Idag tipsade han om en kille som tatuerar sig hos honom, det visar sig att denne kille är kompis med en kk jag hade för nåt år sen. Denna lilla stad alltså.

Min tatuerare tyckte att jag skulle ta kontakt, hahah.

Min ena chef tog på sig jobbet som min matchmaker! 🫣 Han har slutat nu dock men det finns nog andra som är sugna på att ta över. 😂
Det gjorde min chef också när jag var singel och vi var på konferens utomlands. Hon försökte tussa ihop mig med diverse doktorander där, och inte ens på ett diskret sätt. Ganska roligt, och det var trevligt folk så helt ok!

En gång stötte en av de viktigaste finansiärerna på mig när vi var på en fest, då tyckte hon också att jag skulle "go for it" :D:p

På ett jobb i min ungdom tyckte chefen att vi var alldeles för många singeltjejer. Hon ordnade då flera brandutbildningar/-övningar med brandmän som instruktörer. Efter det var det dags för utbildning gällande hot och våld med polismän. Ingen av oss blev kär men det var rätt kul med hennes engagemang.

Bästa var när min mamma försökte hitta någon kille åt mig.
"han som bor där på hörnet vet du, han med alla bilarna!"
-jaha men är inte han ganska gammal?
"nja, han är väl som Tommy"(min PAPPAS äldre bror......)

Tack men nej tack mamma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 570
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 164
Senast: Lilla
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar