Jamen absolut, Sverige slutar i höjd med Luleå.Ner?! Bor inte du "Uppe"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen absolut, Sverige slutar i höjd med Luleå.Ner?! Bor inte du "Uppe"?
Tss, lögner! Sverige slutar vid Uppsala, på ett ungefär (jaja, min far kommer från en by norr om Överkalix).Jamen absolut, Sverige slutar i höjd med Luleå.
Typ 40 mil ja.Är nog liksom en bit kvar av landet norrut misstänker jag.
Den när matchningen vill använda Whatsapp istället för Messenger och man funderar på om det är lönt
Mvh Messenger forever
Block?AMEN VAD FAN. Jag får en film på en konstig katt och en stökig och trist "ungkarlslya". Hur avslutar jag detta snyggast nu då Tips?
AMEN VAD FAN. Jag får en film på en konstig katt och en stökig och trist "ungkarlslya". Hur avslutar jag detta snyggast nu då Tips?
Nä, har man inte det andra är det nog väldigt tungt kan jag tänka mig!
Att bara vara singel är ju egentligen ganska skönt tänker jag ofta
Speciellt när man pratar med vänner i förhållanden.
Om du räknar ensamhet som i inte i ett parförhållande förstår jag om du tar det med en nypa salt. Men jag som varit extremt ensam och isolerad i perioder (både som barn och vuxen), samt när en hemlig önskan om att bli hjärnforskare och plöjer en massa populärvetenskapliga böcker om hjärnan, där det ingående beskrivs vilken skadlig effekt ensamhet har, tycker det låter helt rimligt och troligt. Människan är ett socialt djur trots allt.Känns som att man får ta detta med en nypa salt?
Visa bifogad fil 21834
Nänä, du kan inte dumpa den stackars killen! Du måste ju låta honom och katten flytta in hos dig fattar du väl? Alternativt åka dit och städa o fräscha upp kåken för honom.
Jag skulle nöja mig med katten
Eh, hamnade hos E igår.
Var hos min kompis och festade sen kom hans ragg (som jag klickade jättebra med)
E har frågat x antal gånger vad jag gör här. Kallat mig på gränsen till psykopat.. och bla bla. Jag är komplicerad och svår.
Så dåligt val, men men.
Men du har väl haft rätt uttalade problem med att överkonsumera alkohol? Och när du festar sker sånt här. Jag tycker du borde ta det lugnt med alkohol så du inte fattar fel beslut
Jag har faktiskt tänkt en del på dig sedan diskussionen om din utbildning.Jo, även om det blivit bättre så finns ju grundproblemet kvar.
Tillägg: jag stannade just där i mina funderingar för jag tycker att jag har betett mig gränslöst nog nu.Jag har faktiskt tänkt en del på dig sedan diskussionen om din utbildning.
Om jag nu oombedd får ge min bild (om du ogillar detta så be mig att hålla käften och jag kommer att göra det utan att ta illa upp. Jag är nu medvetet gränslös mot dig) så är du riktigt smart, skärpt, vettig och välformulerad.
Sen har du två för dig själv riktigt farliga svaga punkter. Den ena är dåligt omdöme när det gäller alkohol, den andra är dåligt omdöme när det gäller män.
Dessa två svaga punkter tillsammans, är precis så farliga för dig som de hade varit för din lillasyster eller din yngre tjejkusin eller någon annan som du tittade på med någon sorts kärlek och ansvar.
Och då tror jag att du fattar vad jag menar.
Jag har faktiskt tänkt en del på dig sedan diskussionen om din utbildning.
Om jag nu oombedd får ge min bild (om du ogillar detta så be mig att hålla käften och jag kommer att göra det utan att ta illa upp. Jag är nu medvetet gränslös mot dig) så är du riktigt smart, skärpt, vettig och välformulerad.
Sen har du två för dig själv riktigt farliga svaga punkter. Den ena är dåligt omdöme när det gäller alkohol, den andra är dåligt omdöme när det gäller män.
Dessa två svaga punkter tillsammans, är precis så farliga för dig som de hade varit för din lillasyster eller din yngre tjejkusin eller någon annan som du tittade på med någon sorts kärlek och ansvar.
Och då tror jag att du fattar vad jag menar.
Vad skulle du kunna göra för att få dig själv att lägga av?Jag tar inte alls illa upp. Det var bra skrivet! Och jag vet ju och förstår vad du menar, Hade jag stått utanför mig själv så hade jag ju sagt åt mig själv att lägga av.